Først men ikke mindst, så kom dagen hvor jeg efter ca. ½års tænkepause. Vil jeg nu skrive en klage om at vende tilbage til dette fantastiske russerland.
Jeg ved at jeg det seneste år jeg var inde på serveren i sidste omgang opførte mig som en gigantisk kegle, men dette skyldtes en masse personlige forhold, som i blandt andet kan tale med Betina om under Søndags mødet, samt en længervarende depression som er veloverstået, og nu ser jeg så det lyse i verden atter engang.
Jeg er godt klar over at jeg nok ikke har haft det mest passende sprog i verden den seneste tid, men jeg ønsker en ny chance og har allerede forberedt mig på hvad jeg vil gøre hvis jeg skulle blive negativ osv igen, der vil jeg bl.a vælge at logge ud istedet for at reagere udadvendt osv som jeg var kendt for at gøre.
Jeg er blevet presset over en længere periode til at skrive denne klage og jeg har forsøgt op til flere gange, men jeg har aldrig følt at det jeg har skrevet har været godt nok, men nu efter nogle snakke med personer som jeg ikke lige oplyser hvem er, så føler jeg mig omsider klar til at forsøge igen.
Jeg har i min dødstid også haft indgået nogle aftaler om IKKE at genoptage nogle foretagener som jeg også vil overholde hvis jeg skulle blive lukket ind igen, dette kan i også snakke videre om på jeres møde hvad de drejer sig om.
Nu vil jeg bare runde af med at sige at jeg håber at blive lukket ind igen, OG at jeg kan bidrage med meget mere til serverens strålende fremtid som jeg allerede har gjort, dog fremadrettet med et noget positivt humør:-)
Vi snakkes ved piger som drenge:-).
Smidt på pause for at været en gigantisk kegle:
- Erobran
Smidt på pause for at været en gigantisk kegle:
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- Relgus
Re: Smidt på pause for at været en gigantisk kegle:
Hej erobran jeg tager din klage med til mødet på søndag.
du ville få et svar tilbage i denne tråd
du ville få et svar tilbage i denne tråd
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Relgus
Re: Smidt på pause for at været en gigantisk kegle:
Hej Erobran vi har haft tid til at snakke din klage igennem på mødet. og du skal lige fange Betina på mumble og tage en god snak med hende,
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3