undskyld

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
vovser

undskyld

Post by vovser »

Hej

jeg ved hvilken fejl jeg har lavet og jeg er klar til at tage den straf som der er. Det ligner slet ikke mig at tage andres ting så jeg kan forstå hvis i ikke vil have mig inde på jeres server mere. Jeg håber bare at i vil give mig en enkelt chance mere og jeg vil love at jeg aldrig vil gøre noget så dumt som det jeg lige har gjort.

mvh vovser
BetinaLerche

Re: undskyld

Post by BetinaLerche »

vovser wrote:Hej

jeg ved hvilken fejl jeg har lavet og jeg er klar til at tage den straf som der er. Det ligner slet ikke mig at tage andres ting så jeg kan forstå hvis i ikke vil have mig inde på jeres server mere. Jeg håber bare at i vil give mig en enkelt chance mere og jeg vil love at jeg aldrig vil gøre noget så dumt som det jeg lige har gjort.

mvh vovser
Hej vovser.
Du har fjernet en enkelt block for at komme ind i en andens blazefarm. Det er ikke nogen kæmpe forbrydelse, så du er kun blevet jailed. Men vi ser selvfølgelig helst at du lader være med det en anden gang :)
Hvis du lige fanger en mod/admin inde på serveren, så får du en test i reglerne, og så er du fri til at gå igen.
FedeAnderzen

Re: undskyld

Post by FedeAnderzen »

vovser wrote:Hej

mvh vovser

Jeg tænker mere på om han har snuppet noget der ikke er hans ?

Har du noget du vil fortælle vovser ?
Image
Post Reply