Ansøgning fra vilhelmy

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
vilhelmy

Ansøgning fra vilhelmy

Post by vilhelmy »

vilhelmy, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: vilhelm

Minecraft navn: vilhelmy

Alder: 10

Kommer fra: københavn

Venner på Crafters.dk: ingen

Lidt om mig:
jeg hedder vilhelm. jeg er 10 år gammel. jeg bruger meget af min tid på minecraft. jeg har massere af venner der også spiller minecraft men for det meste spiller vi ikke sammen. jeg kan rigtig godt lide at at se youtubere spille minecraft blandt andet synes jeg at det er hyggeligt at se dem spille på jeres server. i skolen synes jeg selv jeg er meget flittig, men tilgængel ikke så udadvændt og sammen med andre. jeg sidder ret tit alene og spiller minecraft og det ku være hyggeligt at spille her sammen med andre, men stadig ligesom hvis det var singleplayer.
Læst og forstået reglerne: Ja
Last edited by Zicy on 28 Dec 2017, 20:00, edited 1 time in total.
Reason: Censureret adressen
Zicy

Re: Ansøgning fra vilhelmy

Post by Zicy »

Har ændret din angivne adresse således at der bare står København i stedet for den fulde adresse.
Image
Zicy

Re: Ansøgning fra vilhelmy

Post by Zicy »

vilhelmy wrote:vilhelmy, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: vilhelm

Minecraft navn: vilhelmy

Alder: 10

Kommer fra: københavn

Venner på Crafters.dk: ingen

Lidt om mig:
jeg hedder vilhelm. jeg er 10 år gammel. jeg bruger meget af min tid på minecraft. jeg har massere af venner der også spiller minecraft men for det meste spiller vi ikke sammen. jeg kan rigtig godt lide at at se youtubere spille minecraft blandt andet synes jeg at det er hyggeligt at se dem spille på jeres server. i skolen synes jeg selv jeg er meget flittig, men tilgængel ikke så udadvændt og sammen med andre. jeg sidder ret tit alene og spiller minecraft og det ku være hyggeligt at spille her sammen med andre, men stadig ligesom hvis det var singleplayer.
Læst og forstået reglerne: Ja
Promoted og starterkit udleveret
Image
Post Reply