Hej mit navn er Silas mit Minecraft navn er LynSild jeg blev banet 24-06-2017
jeg ved ikke helt hvorfor men Minecraft siger at jeg havde umoden opførsel
jeg vil gerne sige ondskyl og vil gere ind og spille på serveren igen
hvis jeg ikke må så forstår jeg det godt men jeg håber at i vil give mig en chance til
hvis det bliver et nej så skal jeg nok stoppe med at forstyrer jer
(ondskyl vis mit danske er forfærdeligt men jeg har ikke boet i Danmark i 3 år)
Kan jeg få unban?
-
Re: Kan jeg få unban?
Hej du!LynSild wrote:Hej mit navn er Silas mit Minecraft navn er LynSild jeg blev banet 24-06-2017
jeg ved ikke helt hvorfor men Minecraft siger at jeg havde umoden opførsel
jeg vil gerne sige ondskyl og vil gere ind og spille på serveren igen
hvis jeg ikke må så forstår jeg det godt men jeg håber at i vil give mig en chance til
hvis det bliver et nej så skal jeg nok stoppe med at forstyrer jer
(ondskyl vis mit danske er forfærdeligt men jeg har ikke boet i Danmark i 3 år)
Din sag er lidt af en lang historie
Du havde taget for dig af EmielLouis' julegave til Bølle, og Bølle han blev sgu lidt trist (Det er løgn, han opdagede det vist aldrig)
Det er dog en principsag, og derfor blev du naturligvis jailed. Du blev herefter unjailed under den betingelse at du afleverede de ting tilbage, som du stjal. Den aftale overholdt du desværre ikke, og derfor måtte du endnu en tur i jail.
Så gik tiden, og din sag endte i vores automatiske "forældede sager"-mappe for jailsager, hvor personen ikke er kommet på for at tage deres test i reglerne og blive unjailed igen. Disse personer bliver banned, så vi kan rydde op i jailsagerne.
Men jeg synes at det er super godt at du henvender dig, og jeg har pr. dags. dato unbanned dig igen. Nu skal du bare skynde dig ind og fange en moderator eller admin (rød eller blå) og få din test i reglerne, så du kan komme igang med at spille igen
Vi glæder os til at se dig derinde!
- LynSild
Mage Tak jeg kan ikke helt huske hvad jeg har taget kan du fortælle mig hvad jeg tog?
-
Jeps, det drejer sig omLynSild wrote:Mage Tak jeg kan ikke helt huske hvad jeg har taget kan du fortælle mig hvad jeg tog?
2 Diamond blocks
2 Gold blocks
13 Coal blocks
4 Iron blocks
64 Hay bales
128 Cookies
1 Minecart
og 1 bog der er skrevet i (Den regner vi ikke med at du kan erstatte, men det går nok )