min ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
spifmo

min ansøgning

Post by spifmo »

rigtige navn: Ferdinan (ps. jeg laver ikke sjov)

mit minecraft navn: spifmo

alder: 18 år

sted: skjern i vestjylland

interesser: pc spil i alle klasse og også wow (ps. er blevet fanget af minecraft) badminton og nogle udendørs aktiviteter.

Minecraft erfaring: jeg har spillet en del på singelplayer men er blevet træt af det så en ven viste mig dette

in-game venner: klatten05

hvorfor vil jeg med i serveren: jeg har været inde på jeres server og set nogle af de awesome ting i har lavet og har nogle ideer selv og håber også på at lære noget nyt om minecraft

har jeg set reglerne: ja jeg har set og læst dem og jeg vil rette mig efter dem o
Pars

Re: min ansøgning

Post by Pars »

Din ansøgning er ikke godkendt på nuværende tidspunkt. Prøv at læs "Application reminder" for at får gode fif til hvordan vi forventer en ansøgning er skruet sammen.
spifmo

Post by spifmo »

hey trying once more ;)

navn: Ferdinan og som jeg skrev tidligere (NO kidding)

minecraft/gamer-name: spifmo

alder: 18 år og blev det her for nyligt :D

by: skjern (jylland) or københavn skilte forældre :(

interesser: GAMING!!! :D, når ja så også batminton. (man skal jo lige holde sig lidt igang) ;).

XP: jeg har ikke den største erfaring (dvs. at jeg ikke fuldt ud forstår redstone kredsløb). jeg kan da godt en del af recipesne men håber på at lærer dam alle (ps. jeg kender godt wiki crafting).

venner:
jeg har kun en nuværende ven på serveren kaldet: Klatten05 og jeg håber på at spille med ham nu og da, samt at lærer lidt af ham (ja kinda like a sith lord from star wars).

why?
og som jeg lige har skrevet vil jeg gerne lærer noget af min ven, have det sjovt og bygge en awesome statue af en eller anden random guy. :lol:

regler:
ja, hvorfor skulle der være regler udengod grund :)

håber at se jer derinde og håber jeg kommer igennem.
with lots of smiles and gaminghours :D
Pars

Post by Pars »

Lyder bedre, godkendt
Cyndrom

Post by Cyndrom »

Sith Lord siger du? Så vil du passe ind ved vores star wars tema :P Jeg godkender også.
Post Reply