Hej Crafters.dk
Den 01-07-2014 blev jeg bannet for Grief ved Bombeman arenaen.
Jeg synes jeg skal have en chance da det er 4/5 år siden og jeg er blevet meget mere moden siden. Jeg var dengang 7 år og jeg er idag 12 år. Jeg har læst reglerne igennem et par gange igen så jeg kan huske dem hvis jeg får unban. Det skal lige siges at jeg ikke synes at mit ban er uretfærdigt men jeg føler at jeg skal have en ny chance fordi jeg er blevet ældre og mere moden. Fortsat god dag/aften/nat/morgen!
//Lukasbontved
Lukasbontved - Ban
-
Re: Lukasbontved - Ban
Hej Lukas.Lukasbontved_ wrote:Hej Crafters.dk
Den 01-07-2014 blev jeg bannet for Grief ved Bombeman arenaen.
Jeg synes jeg skal have en chance da det er 4/5 år siden og jeg er blevet meget mere moden siden. Jeg var dengang 7 år og jeg er idag 12 år. Jeg har læst reglerne igennem et par gange igen så jeg kan huske dem hvis jeg får unban. Det skal lige siges at jeg ikke synes at mit ban er uretfærdigt men jeg føler at jeg skal have en ny chance fordi jeg er blevet ældre og mere moden. Fortsat god dag/aften/nat/morgen!
//Lukasbontved
Vi har vurderet at når du i dag er næsten dobbelt så gammel som da du fik dit ban, så fortjener du en ny chance for at få en god tid på Crafters.dk.
Jeg har unbanned dig, men du skal være opmærksom på at der er sket en hel masse på Crafters efter du blev banned.
Vi har fået en lobby og en ny byggeverden, genereret i 1.8.
Den gamle verden som du kender hedder i dag "Senex", og den nye, som alle spiller på, hedder "Novus".
Som du nok har læst dig til, så har reglerne også fået en overhaling, og jeg er glad for at du har fået læst dem.
Jeg kunne dog godt lige tænke mig at vi fik testet dig en gang i reglerne når du er kommet ind på serveren. Vi plejer at have folk i jail indtil vi har testet dem, men eftersom du ikke har været inde på vores lobbyserver endnu, kan jeg ikke jaile dig.
Jeg ser ikke noget problem i at lade dig gå igang med at spille efter reglerne, så længe du lige beder om en test næste gang du ser en admin (rød) eller mod (blå)
Velkommen tilbage og god fornøjelse! ^^