Ban for spam (Af gumz på lauge56 profilen)

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Moulern

Ban for spam (Af gumz på lauge56 profilen)

Post by Moulern »

Jeg hvar en aktiv crafters spiller tilbage i starten af serveren og fik så ban fordi jeg spammede chatten med NAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ da livsis blev banned fordi hun satte en bøf i en itemframe (Det kan man stadig skulle jeg hilse og sige fra liv) Så kan jeg blive unbanned på min account lauge56? :D :D :D :D :D :lol:
Relgus

Re: Ban for spam (Af gumz på lauge56 profilen)

Post by Relgus »

Moulern wrote:Jeg hvar en aktiv crafters spiller tilbage i starten af serveren og fik så ban fordi jeg spammede chatten med NAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ da livsis blev banned fordi hun satte en bøf i en itemframe (Det kan man stadig skulle jeg hilse og sige fra liv) Så kan jeg blive unbanned på min account lauge56? :D :D :D :D :D :lol:
Jeg tager din sag med på søndags mødet jeg svare i denne tråd
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Relgus

Re: Ban for spam (Af gumz på lauge56 profilen)

Post by Relgus »

Moulern wrote:Jeg hvar en aktiv crafters spiller tilbage i starten af serveren og fik så ban fordi jeg spammede chatten med NAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ da livsis blev banned fordi hun satte en bøf i en itemframe (Det kan man stadig skulle jeg hilse og sige fra liv) Så kan jeg blive unbanned på min account lauge56? :D :D :D :D :D :lol:
Hej vi har haft din sag oppe på vores søndags møde og har valgt at du gerne må komme ind igen. du skal dog igennem en test før du får dit crafter rank tilbage, fang en moderator (Blå) eller en Admin (Rød) så du kan få en test i reglerne.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply