l

Kritik af Crafters.dk
Post Reply
atlem

l

Post by atlem »

hey wy remove ouer videos of the mincraft world. 10% of ouer players are still your players .
and friends of your server
isent it just fear to keep a friendly tone betwin mycraft.me and crafters.dk .
we still do have alot of friends in common, and deleting my posts, and your holy jule come over to us online adding crafters.dk i never did that . thats just rude.
i posted a video of your server so ppl can see what we have been doing wile you server was all fuckt up.
i built this server so we had a place to play wil your crafters.dk was fuckt.
and it took forever for you to fix it . becas x kinda gave it up..
so we just continued this one . thats not ouer foult. that is crafters.dk own foulth ..
and we have adds up on crafters.dk . but i guess we will delet thos add now .
and keep you in the shadows
wrong move guys . we always did welcome you using open armes to watsh and be friends ,, keep an open path betwen us was my way of thinking . so we can move alitle and help oneanothere when one server is down .
btw from noths blog .....update 1.4 is comming soon , you just manage to get on the feet and soon there is a new update . wish you luck. guys
Last edited by atlem on 02 Apr 2011, 01:02, edited 1 time in total.
julemand101

Re: removing my post ?

Post by julemand101 »

Hvis du er utilfreds kan du bare forlade crafters.dk. Hovedårsagen til jeg kom ind på din server var for at tjekke om nogen af de tidligere crafters.dk brugere var der inklusiv crafters.dk admins og så fortælle dem at crafters.dk igen fungerer som det skal. Jeg spammede på ingen måde omkring crafters.dk på serveren og jeg mener faktisk jeg kun skrev en enkelt besked. Min besked må desuden kategoriseres som verdens dårligste reklame eftersom jeg ikke skrev at Crafters.dk er en Minecraft server men i dine øjne er det åbenbart nok til at du nu kan bruge det som krudt mod vores beslutninger.

Vi fjernede din video pga. vi er ved at være træt af dine reklamer for din egen server. Crafters.dk har været mere eller mindre spøgelsesagtigt pga. tekniske problemer og fraværende xcanner. Men nu forsøger vi at få serveren op og køre igen og der har vi ikke brug for folk der reklamerer for deres egne servere og forsøger at lokke dem. Hvis det kan hjælpe på dit humør så var det ikke mig der startede diskussionen om at fjerne dine indlæg men jeg støttede op omkring forslaget som er diskuteret på admin forummet.

Xcanner har desuden ikke sagt noget om at give op og jeg vil gerne have du stopper med den slags tåbelige udtagelser. Vi har ingen kommentarer fra xcanner men hvis han havde givet op så havde han højst sandsynligt lukket serveren som kører hjemme hos ham selv. Det tog lang tid med de tekniske problemer fordi jeg stod med nogle ret svære problemer med serveren og jeg har ikke uendelig tid i hverdagen. Serveren kører igen som den skal og jeg forsøger at vedligeholde den så godt som jeg kan. Pga. manglende tid vil jeg dog først opdatere bukkit ved næste Minecraft update.

Hvis du virkelig kun lavede din server pga. Crafters.dk var nede så forklar mig først hvorfor din server blev oprettet FØR xcanner forsvandt og reklamerede også der for den? Forklar også hvorfor du gentagende gange forsøgt at få vores konfiguration af Crafters.dk fra mig før xcanner forsvandt? Lad vær med at spille hellig omkring dit formål med serveren for det gavner på ingen måde din sag.

Jeg ved ikke om du allerede har fjernet reklamerne for Crafters.dk på din side men jeg kan ikke finde nogen links til Crafters.dk. Hvis der er et link er det gemt godt af vejen og jeg tvivler også meget på at du kunne finde på at sende brugere fra din server over på Crafters.dk. Jeg har forsøgt at lave en google søgning hvor jeg søger efter 'crafters' på dit site men det er som om der ikke kommer nogen resultater fra andet end ansøgninger fra crafters.dk brugere:
http://www.google.dk/search?hl=da&sourc ... =&aql=&oq=

Og hvad angår update 1.4 har jeg længe skrevet på chatten på crafters.dk at der er lagt en plan for denne update og jeg nok skal opdatere serveren og vi forventer den meget snart. Du behøver ikke forsøge at lyde som om at du ved mere end andre for det gør du dybest set heller ikke.

Jeg vil ikke ban dig fra forummet eller serveren men hvis du fortsætter med den her slags latterlige diskussioner så er vi nød til det. Dit indlæg giver ikke meget mening andet end at du nu er sur over at vi nu forsøger at holde på vores brugere og få gang i tingene. Og her hjælper dine reklamer ikke. Jeg synes faktisk at vi bør holde op med den her diskussion og så smutter vi hver til sit. Hvis du er utilfreds så forlad vores server.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Cyndrom

Post by Cyndrom »

Atlem, weren't you finished with this server? I dont see the point in you posting videos that which quite clearly just is advertising for your own server, you don't even post your video links with any kind of describing text, explanation or comment.

It is fair enough that you have your own server project going, also that in the process some of our former members went over there, that's their free choice, and there are no hard feelings. We are though, still some who whishes to stick to this server and let it continue as a place for casual minecraft gaming. Therefore it makes it difficult for the server to continue if someone keeps posting advertisement on our forum. I don't think many guild/clan webpages would have other people recruiting on their forums.

To be honest it seems you are taking things here very seriously.
atlem

Post by atlem »

jaja if you say so . we will see . i just want ppl to play on a server that isent dying and loos everything time will show. and great ol little jule mand i was asking you for help in building a web sight not a server .. yes i built a server to learn more about the admin commands, i asked grev and wuf about helping in this not you . i did ask you if you was willing seting upp a mono in linux on a rent server on gigahost to get full root, bacas xcanner dident show the interst anymore, so we can continue having fun in the minecraft game . .
about the add, the add was in the scroll down menu on great sites on the top menu bar . the reason you dont get any googel hits is bacas this is a rockbox flash menu application . and not somting that is posted on the page itself ..i also have more ads on crafters https://sites.google.com/site/mcmodding/.. and dont forget picassa wb where i also have adds of crafter.dk .
keep it real guys, xcanner dosent even post on the main page anymore , it took you one mnd just to get the promotions system working,, and yes he left you when i build you a new server . a fresh server a new start. i also told guys rights and all will be the same just change some stuff to the better like 100mb internet connection.. but plz stay der and bann me if you like . all i do is keeping the community alive .
just giving all the players i fear changs of staying together when crafter dosent do that well now days
i even asked the guy alwas going agienst me YOU juleman , aksing myself wy , but tha awnser is always the same "you ar also a part of the community "

and yes cyndrom i left this server when i lost my premission for following admin rules . and xcanner left
i still have bluprints on this server tho and alot of ppl i like talking to , .your brother is one of them
and yes i take it serius. also the server part. becas we are a community worth saving , an alot of cool ppl .
julemand101

Post by julemand101 »

Atlem:
Bare så du er klar over det så er der en kæmpe forskel på din server og crafters.dk og det er også denne forskel der afholder mig fra din server. Nemlig dine principper om at det er i orden at spawn blokke og bruge forskellige tools til at klone dele således du nemt kan lave store imponerende bygningsværker. Jeg ser det som en del af spillet at alt bliver lavet manuelt. Et eksempel er vores labyrint der er langt mere imponerende pga. vi har gjort arbejdet på den hårde måde.

Angående det med gigahost (nu er du jo så venlig at tage den sag op) så forstår jeg stadig ikke hvorfor du bare valgte at holde op med at skrive. Du svarede aldrig på mine sidste spørgsmål og jeg blev faktisk lidt træt af det jeg selv fandt ud af at du havde løst problemet på den anden måde uden lige at skrive til mig.

Din reklame for crafters.dk er komplet ubrugelig hvis Google ikke kan se den. Vi får ikke nogen højere pagerank hvis du pakker det ind i noget flash. Til gengæld får du RIGELIGT med pagerank for dit site eftersom der kommer et link til din server hver gang du skriver et indlæg herinde.

Det er fair nok at du har din egen server men gider du stoppe med dine tåbelige argumenter om at du gør alt for at Crafters.dk stadig kører. Du reklamerer minimalt for vores site mens vi åbenbart skal have en masse reklame til din server overalt og bare sige det er fint. Hvis du endelig vil gøre noget godt for siden så fjern alle dine reklamer for din egen server og vær med til at starte Crafters.dk op igen ved at komme med ordentlige input om ting vi kan gøre bedre og deltag i diskussionerne. Evt. kunne du jo også forsøge at være så venlig at sende alle dine brugere over på Crafters.dk fordi det lyder jo som om din server kun tjener det formål at være et midlertidig alternativ til Crafters.dk indtil vores server er oppe og køre igen. Hvis du ikke har tænkt dig at gøre noget af dette så lad vær med at skrive som om du gør noget godt for denne server. Fordi der er rigtig mange herinde der mener at du kun forsøger at få folk væk fra Crafters.dk.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
atlem

Post by atlem »

wy wy shod i ? and wy shod i not ?

First of all its only me and grewvilliam who can spawn becas we build tha main layout of the server .
we dont want it to look like a pig sti, we want ppl to like it ,
we do alot of work bihind the scenes of the server . and not to mutsh time bulding stuff, we want to build to you know., to make tha adventur of an rpg server realistik and fun.we use (we) help us cunstruck this .how cears we still build the stuff, we know what digging is waths you stat page and see who is listed there

So yes we are alot difrent , we go for the rpg style and use stats ingame insted of block stats on web page ho currenty looks offline on your atm
we have animal monsters stores using block value, apletrees, +++ som good stuff , redstone water controll, gate controll, warp for all
all outer ppl need to dig or buy stuff in block store and dont come here and tell me xcanner dident spaw stuff , bacas he did to,

i add crafters on the pages i own, so ppl how visit me can go from there, i dont give shit about page rank, and crafters.dk get there add, from when i add on my page around. ofc i do it this way . im smart anof to make green numbers for myself . you whod do the same thing .
well actually you did archlinux so you know the drill
btw hit sniffer dosent say the add was usless.

and about the gigahost thi , i stop awnsering you wen you keep asking the same over and over agien ..
i can awnser you now ones more . i need full root acsess, and a free internett connection,

main resaon wy mycraft continued is bacas crafters dident . but yes you got it on its feat agien , thats nice , we are groing to and we got 80 membres menwile time you cudent so to late to jump server now ,

and no i am not trying to keep ppl away frome crafters we did talk openly and good about crafter on ouer server. and ppl joind mycraft all becas you guys codent .

about the video , you post alot of other videos in this forum but the one i posted wasent ok
come on, its your friends building for crying out loud i was just showing you oh they are doing, .
you can show the vido of topp 5 buildings . but i still thinks video of your friends like grevwilliam,kloakslam,imtheapatshe,natfje,casemodcla.,casper +++ is mutsh more worhty to your server than a space ship from nowere,
and cant say that trowing there creations in the garbage wants ppl to come back eter
to be direct i think its disrespectfyll

we work realy hard on this latley, ouer server host me, and all the outer players, and still working hard ,
looking realy farward to the wolfs update. and ouer pro serverhost fixes what we cant, they even install ouer pluggins and restarts the server if we cant or have the time, ..

btw i guess alot of the ppl how think i steal your ppl dont see the reality , in this . i guess they also used this server when crafters was down.
and no i dont do anything god for this the server atm i agree on that , but do crafter do any good to crafters ?
keep it in mind save the ip put it in your postit just save it,, when the red buton is pressed its to late
i only respec ppls work/creations and the community of crafters , will bee a pain in the ass to see it all go away , or resetted like som ppl ther are willing to do thats just stupid ppl are never gona forgive crafters if you destroy mnd and mnd of work

my point of view
i whod realy like seeing this server back on its feet bitsh slap your host alitel bit and thell him to awnser the builder desperatly trying to keep HIS server alive, wil he give you the back and dont awnser your calls

wake up x atleast give them animals so they can use wool and dye

btw
tnx x you demotion ended in a promotion of to admins, and 4 moderator and a populated server a web sight, a facebook a forum, 6 movies, a audio track, two happy server hosts, and alot of great players
and the biggest of them all a h*** lot of cool danish ppl i cant tnx you anof.
they even started communetys (guilds)inside the community, so we have loke 5-6 guilds now if not more and smål internal wars betwen them pvp is ofc on

just wondering do you own http://www.archlinux.org also ?
they are identical
Last edited by atlem on 30 Mar 2011, 04:02, edited 11 times in total.
julemand101

Post by julemand101 »

(skal i seng så svarer kun lige på det sidste)
Archlinux.dk er et forsamling af danske Arch Linux brugere og vi har så eget forum hvor folk kan skrive på dansk. Arch Linux er en Linux distribution som mange andre og har adressen archlinux.org og er derfor hovedsiden. Jeg har (ligesom mange andre community grupper) kopieret designet og portet det til Wordpress. Så det er mig der har kopieret designet og ikke omvendt. ;)
atlem

Post by atlem »

you shod start making your own tutsh itw waaaaaaay fun wen it starts to shape.
or mabe not . linux likes ting so simpel as you can make it :P mostly becas of speed i guess
speed og design , i try for design thingy :P
Wufei

Post by Wufei »

Til orientering så fjernede jeg de videoer fra forumet. Det er helt fint at i har jeres egen server og det ser da også imponerende ud det i har lavet, så fred være med det. Men de videoer fremstod ikke som andet en ren reklame for en anden server, som ikke var Crafters.dk. Hvis der ikke er nogen entydig hensigt med dem, forklarende tekst og budskab vedlagt udover videoen selv, så forstår jeg ikke hensigten i at lægge dem op her på Crafters.dk forum?
"This is why we are here, because this little blue diamond has 1562 uses!"
E = MineCraft² | That guy with the rocks.
atlem

Re: l

Post by atlem »

well tnx
Post Reply