Jeg skriver til jeg for de jeg blev bannet idag den 21/10.
grunden til at jeg blev bannet, er fordi jeg tog 4 diamond bloke fra det sted, i der bestemmer har jeres ting. På serveren. De fire diamond, blokke sad over nogle kister med en kol blok imellem. Jeg tog dem lidt efter jeg kom ind idag, da jeg blev taget skulle jeg til at aflevere dem til bage. Fordi jeg blev bange for at jeg vil blive banet på serveren. Begrund af jeg kunne godt lige at spille på den.
de fanget mig imens, jeg satte dem på plads. så jeg noget ikke at sætte dem alle på plads, og der for linet det at jeg skulle til at tage dem. i steden for at avelevere dem.
man lære jo af sinde fejl, og det kommer jeg også ti. Detfor undskylder jeg meget for at tage jeres ting, som ikke tilhøre mig.
Jeg tror ikke mine changere er så store igen for de jeg tog noget som ikke var mit. jeg vil nok bare bande mig i 1-2 uger.
glemte at sige at jeg er ordblind beklager meget
kh. Mads Rosquist
Bandet på Crafter's.
-
Re: Bandet på Crafter's.
Hej Mads.madsrrrosquist wrote:Jeg skriver til jeg for de jeg blev bannet idag den 21/10.
grunden til at jeg blev bannet, er fordi jeg tog 4 diamond bloke fra det sted, i der bestemmer har jeres ting. På serveren. De fire diamond, blokke sad over nogle kister med en kol blok imellem. Jeg tog dem lidt efter jeg kom ind idag, da jeg blev taget skulle jeg til at aflevere dem til bage. Fordi jeg blev bange for at jeg vil blive banet på serveren. Begrund af jeg kunne godt lige at spille på den.
de fanget mig imens, jeg satte dem på plads. så jeg noget ikke at sætte dem alle på plads, og der for linet det at jeg skulle til at tage dem. i steden for at avelevere dem.
man lære jo af sinde fejl, og det kommer jeg også ti. Detfor undskylder jeg meget for at tage jeres ting, som ikke tilhøre mig.
Jeg tror ikke mine changere er så store igen for de jeg tog noget som ikke var mit. jeg vil nok bare bande mig i 1-2 uger.
glemte at sige at jeg er ordblind beklager meget
kh. Mads Rosquist
Vi tager din sag op på vores ugentlige møde på søndag og vender tilbage til dig her i tråden efterfølgende.
- madsrrrosquist
tak fordi i vil tage min sag op til det ugentlige møde her på søndag BetinaLerche/Beduna.
beklager meget at jeg tog de diamond's blokke fra jeres kiste rum. Håber at i vil lade mig komme ind på severen igen
Kh. mads Rosquist
beklager meget at jeg tog de diamond's blokke fra jeres kiste rum. Håber at i vil lade mig komme ind på severen igen
Kh. mads Rosquist
-
madsrrrosquist wrote:tak fordi i vil tage min sag op til det ugentlige møde her på søndag BetinaLerche/Beduna.
Kh. mads Rosquist
Hej Mads.
Vi har snakket om din sag på mødet og har i fællesskab konkluderet at eftersom du lavede flere regelbrud allerede samme dag som du kom ind, er du ikke velkommen tilbage på serveren foreløbigt.
Du er derfor nødt til at finde dig et andet sted at spille indtil du kan administrere at spille på en vanilla server uden at lade dig friste af andres ting.