Novus er opdateret til 1.13

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply
BetinaLerche

Novus er opdateret til 1.13

Post by BetinaLerche »

Vi har ventet længe og haft en super hyggelig tid på tempserveren, men nok må være nok og Novus er nu opdateret til 1.13.2!
Dermed skal vi også have resat Mining World så vi kan få alle de flotte, nye 1.13 biomeændringer med.
Dette sker tirsdag d. 13. November i løbet af dagen. 
Det betyder at I har 14 dage til at få ryddet jeres farme mm. i Mining World eller få gennempløjet det mesa, du allerede ved hvor ligger, inden verdenen bliver resat. 

Vi takker for jeres tålmodighed!
JohnVanFly

Re: Novus er opdateret til 1.13

Post by JohnVanFly »

Super godt! Jeg har spillet på denne server et par måneder nu, og jeg må sige at jeg er overrasket over hvor godt den kører - både admin-teamet og spillerne ;)
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Super godt at der nu er opdateret :D , men men TPS´en er MEGET lav (1,86), det håber jeg at I (Admins) kan få styr på hurtigs muligt, da en SÅ lav TPS forhinder en rar spilleoplevelse! :(
Image
Schreiber_

Post by Schreiber_ »

Har den nye opdatering noget med de forsvindende villagers at gøre? :roll:
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

Kære alle,
Vi er klar over at den nye opdatering er fulgt af nogle grumme TPS drops og at det er helt umuligt at spille med. Indtil videre har vi fået identificeret at problemet ligger ved vores låseplugin LWC, men præcist hvad der skal til for at løse det, det ved vi ikke.
Men vi arbejder intenst på at få det løst.
Derudover er vi også opmærksomme på de forsvundne dyr og villagers rundt omkring. Vi ved dog ikke om det er relateret til den pressede server eller om det skyldes noget andet der er gået galt i konverteringen.
Vi håber på jeres tålmodighed og forståelse mens vi forsøger at få serveren på benene igen.
pitti999

Post by pitti999 »

Tror market bugger lidt efter opdateringen. Er det ikke meningen man skal kunne se, hvad det er for en bog man køber?
Udklip.JPG
Im mr meeseeks look at me...
BetinaLerche

Post by BetinaLerche »

pitti999 wrote:Tror market bugger lidt efter opdateringen. Er det ikke meningen man skal kunne se, hvad det er for en bog man køber?
Jo, det er det.
Vi er opmærksomme på fejlen ^^
Zicy

Post by Zicy »

Miningworld er blevet resat
Image
Post Reply