Bannet fra crafters uden grund.

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
User avatar
willytheprogamer
Posts: 4
Joined: 21 Oct 2018, 09:15

Bannet fra crafters uden grund.

Post by willytheprogamer »

Mandag 05-11-2018 spillede jeg inde på Crafters.

Næste dag 06-11-2018, da jeg prøvede at logge ind, med den samme bruger stod der:
You have been banned for 09-10-2016 at 17:54 by JacobBoTollak from this server for: Umoden chat på flere brugere.

For det første forstår jeg ikke hvorfor der står jeg blev bannet 09-10-2016 når jeg spillede derinde 05-11-2018, med den samme bruger.

For det andet kan jeg ikke forstå hvorfor der står umoden chat, for jeg synes ikke at jeg har skrevet noget grimt eller lign. til andre.

Jeg håber at i vil tage imod min klage, og at jeg kan blive unbannet igen.
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2061
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Bannet fra crafters uden grund.

Post by FedeAnderzen »

willytheprogamer wrote:Mandag 05-11-2018 spillede jeg inde på Crafters.

Næste dag 06-11-2018, da jeg prøvede at logge ind, med den samme bruger stod der:
You have been banned for 09-10-2016 at 17:54 by JacobBoTollak from this server for: Umoden chat på flere brugere.

For det første forstår jeg ikke hvorfor der står jeg blev bannet 09-10-2016 når jeg spillede derinde 05-11-2018, med den samme bruger.

For det andet kan jeg ikke forstå hvorfor der står umoden chat, for jeg synes ikke at jeg har skrevet noget grimt eller lign. til andre.

Jeg håber at i vil tage imod min klage, og at jeg kan blive unbannet igen.

Du står ikke som banned nogen steder på Crafters, prøv lige at logge ind igen
Image
User avatar
willytheprogamer
Posts: 4
Joined: 21 Oct 2018, 09:15

Re: Bannet fra crafters uden grund.

Post by willytheprogamer »

Jeg har prøvet at logge ind mange gange og der står bare det samme :|
User avatar
Relgus
Posts: 838
Joined: 01 May 2011, 18:58
Location: Ribe

Re: Bannet fra crafters uden grund.

Post by Relgus »

willytheprogamer wrote:Jeg har prøvet at logge ind mange gange og der står bare det samme :|
og du er sikker på at det er den rigtige bruger du prøver at logge på med ?. og du ikke har en anden minecraft konto som du prøver at logge ind med.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
User avatar
willytheprogamer
Posts: 4
Joined: 21 Oct 2018, 09:15

Re: Bannet fra crafters uden grund.

Post by willytheprogamer »

helt sikker.

Jeg har kun én minecraft bruger, jeg kan heller ikke forstå det selv.
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Bannet fra crafters uden grund.

Post by BetinaLerche »

willytheprogamer wrote:Mandag 05-11-2018 spillede jeg inde på Crafters.

Næste dag 06-11-2018, da jeg prøvede at logge ind, med den samme bruger stod der:
You have been banned for 09-10-2016 at 17:54 by JacobBoTollak from this server for: Umoden chat på flere brugere.

For det første forstår jeg ikke hvorfor der står jeg blev bannet 09-10-2016 når jeg spillede derinde 05-11-2018, med den samme bruger.

For det andet kan jeg ikke forstå hvorfor der står umoden chat, for jeg synes ikke at jeg har skrevet noget grimt eller lign. til andre.

Jeg håber at i vil tage imod min klage, og at jeg kan blive unbannet igen.
Hej William!
Vi har gravet lidt og fundet ud af at det er din ip-adresse vi har bannet i sin tid fordi en person loggede på fra flere brugere og skrev grimme ting (på engelsk) i chatten.
Eftersom at du var 9 år i 2016, så vil vi gå ud fra at det ikke har været dig der har skrevet de ting, og du må have fået tildelt en banned ip-adresse ved et uheld.
Din IP burde være unbanned nu, så du burde kunne logge på serveren igen!
Skriv dog lige hvis det ikke er tilfældet, jeg har ikke så meget erfaring med IP-bans ;)
Post Reply