klage over ban
- Jonaskeles
klage over ban
hejsa jeg har været bannet i 1-2 måneder og har indset at jeg aldrig vil finde en server som crafters elskede at spille derinde det kan godt være jeg ikke var der inde i særlig lang tid men jeg fik en ny ven det vil jeg aldrig på nogle andre server så i må meget meget undskylde at jeg gjorde det jeg gjorde jeg håber jeg kan komme ind igen mvh jonaskeles
- Relgus
Re: klage over ban
Hej Jonas vi snakker om din sag på vores Søndags møde som vi afholder søndag aften jeg svare her inde når vi har besluttet om du må komme ind igen eller ej.Jonaskeles wrote:hejsa jeg har været bannet i 1-2 måneder og har indset at jeg aldrig vil finde en server som crafters elskede at spille derinde det kan godt være jeg ikke var der inde i særlig lang tid men jeg fik en ny ven det vil jeg aldrig på nogle andre server så i må meget meget undskylde at jeg gjorde det jeg gjorde jeg håber jeg kan komme ind igen mvh jonaskeles
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Relgus
Vi har vendt din sag på mødet og er blevet enige om at du ikke bliver lukket ind igen foreløbigt.Vi vil gerne have en server hvor folk overholder reglerne og det har du ikke været i stand til.
- Jonaskeles
det er helt iorden kan godt se at jeg gjorde noget forkert men kan du give mig en dato jeg kan komme ind igen mvh jonaskeles
- Relgus
det kan jeg ikke desvære,Jonaskeles wrote:det er helt iorden kan godt se at jeg gjorde noget forkert men kan du give mig en dato jeg kan komme ind igen mvh jonaskeles