Bank din Buddy!

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply

Hvad skal DIN buddy bankes i?

Poll ended at 28 Dec 2018, 14:39

Quake Champions
4
44%
Unreal Tournament '99
4
44%
Xonotic
1
11%

Total votes: 9

Ninjastick

Bank din Buddy!

Post by Ninjastick »

Tiden er inde til at tæske dine venner igen, lørdag d. 29.12.2018, kl. 2000, men denne gang har der været lidt tvivl om hvad vi skulle kaste os over. Derfor får I lov at bestemme!

De 3 titler der er up for grab er: Quake Champions, Unreal Tournament '99 og Xonotic
Alle 3 titler er shoot-em-up's i bedste twitch-shooter stil. Det handler om at være ligeså hurtig på musen, som man er i hovedet!

Quake Champions
Nogle af os har spillet det siden 1'eren, andre kan lige huske Quake III: Arena og de sidste aner ikke hvad det er. Quake Champions er Quakes bud et free to play arena shooter, med moba elementer. Det går stærkt, det er farligt og alle karakterer har en special ability. Ganske underholdende og giver god mulighed for at ramme hinanden hvor det gør mest ondt. Om det så er med en shotgun eller en rocket launcher, det er op til jer!

Unreal Tournament '99
Ah, Unreal Tournament. Spillet der kørte upåklageligt på min mors computer OG min egen, så vi kunne spille 2 mod bots. Det var tider! Et spil der opfordrer til at gå amok i et plethora af våben og på en god mængde maps, og som kan køres hos din mormor, hvis du pludselig kommer til at kede dig. Unreal Tournament indeholder gamemodes som Assault, Capture the Flag, Domination, Last Man Standing og Team Deathmatch, alle sammen voldsomt underholdende og voldsomt voldsomme!

Xonotic
Gratis open source mix af Quake og Unreal Torunament. Jeg har kun prøvet det kort, men det virker til at være et fast-paced Shoot-em-up der holder ret langt hen ad vejen, specielt til en enkelt aftens mayhem. Våbnene er underholdende og grafikken er, om noget firkantet, stadig ret pæn. Det kører på low-end computere og er lige til at gå til.

Der er, til formålet, lavet en afstemning, som udløber om 2 dage. (så har jeg også lige tid til at sætte det nødvendige op...)

Stem løs!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
fryzz1

Re: Bank din Buddy!

Post by fryzz1 »

Jeg stemmer for Quake Champions :D
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Jeg er helt sikkert på Unreal Tournament '99! Det var en bragende klassiker :D
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Grundet forskellige omstændigheder, er jeg forhindret i at være foran puteren kl. 20.

Da den endte 4-4 mellem Quake Champions og Unreal Tournament '99, vil jeg foreslå at I henter Quake Champions, sætter jeg ind i "Bank din Buddy" rummet på vores Discord, og begynder at banke hinanden :D
Post Reply