CasperSK wrote:Åh ha suk.
Hvor er det nemt at føle sig trådt over tæerne i disse #metoo tider.
Emiel lukker sådan set ikke ned for denne samtale, han kommer med en anbefaling og en oplysning.
Anbefalingen er at folk måske ikke skal lade deres følelser drive værket lige i tiden, da dette kan resultere i uheldige udtalelser.
Oplysningen er at moderatorer og admins vil snakke om hvordan denne væg skal håndteres.
Slap af med at blive stødt, krænket og des lige.
Det er et spil, jeres liv afhænger ikke af det.
Edit: diverse autocorrect fejl er rettet
Jeg tænker nu godt Emiel kan svare for sig selv hvis det endelig skulle være.
Derudover så har jeg samme opfattelse som Nielsen, så snart man udmelder en mening, bliver det kaldt mudderkast fra serverteams side.
Der har ikke været mudderkast her på forum i forbindelse med al den nylige kritik og jeg kan godt forstå Nielsen begynder at tro at der bliver snakket om at man skal undlade at give sin mening til kende når der bliver frabedt mudderkast.
Ad hominem, aka mudderkast, betyder at man angriber karakter, motiv eller bruger negative øgenavne eller tilsvininger m.m., istedet for at modbevise personens argumenter i en saglig debat.
Summa summarum, en mening vil aldrig kunne korrekt stemples som mudderkast og i stor stil viser vores serverteam at de ikke aner hvad der ligger i ordet og det bruges for at dæmme op for meninger eller debat som kunne lede til ubehagelig konfrontation og/eller selvransagelse.
Det du selv er igang med er rent faktisk mudderkast, da du prøver at nedgøre ham med dit "#metoo" istedet for at fremlægge et egentligt argument.
Så hvis du vil være sød at følge den anbefaling du fremhæver ville det være rigtig rart
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.