Ang. den nuværende kritik sag.

Kritik af Crafters.dk
Schreiber_

Ang. den nuværende kritik sag.

Post by Schreiber_ »

Hej Alle,

Har egentligt holdt mig fuldstændig neutral i denne sag og ønsker egentligt fortsat at gøre det, men....

Vindmølle parken omkring UB, mig og grisser, har været en del på tale og jeg finder det úsmageligt at man så plastrer projektet til med store bogstaver mens debatten stadigt kører. Umiddelbart er dette da kun for at smide benzin på bålet.

Kigger vi på punkt 11 i reglerne:
Det er forbudt at bygge kæmpe reklameskilte med eget navn. Store reklameskilte er generelt ikke velkomne medmindre de har andet formål end ”Se mig!”.
2019-01-26 12_59_15-Window.png
Kofodz

Re: Ang. den nuværende kritik sag.

Post by Kofodz »

Vi har siden 2011 skrevet SC på stortset alle vores byggerier, så det ikke noget nyt og der ALDRIG nogle der har brokket sig over dette.

Det er en endevæg til en stor kontorbygning til Folkets-Møllepark.

Mvh
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
Emiellouis

Post by Emiellouis »

Schreiber_ wrote:Hej Alle,

Har egentligt holdt mig fuldstændig neutral i denne sag og ønsker egentligt fortsat at gøre det, men....

Vindmølle parken omkring UB, mig og grisser, har været en del på tale og jeg finder det úsmageligt at man så plastrer projektet til med store bogstaver mens debatten stadigt kører. Umiddelbart er dette da kun for at smide benzin på bålet.

Kigger vi på punkt 11 i reglerne:
Det er forbudt at bygge kæmpe reklameskilte med eget navn. Store reklameskilte er generelt ikke velkomne medmindre de har andet formål end ”Se mig!”.
2019-01-26 12_59_15-Window.png
Din kritik er noteret, og den vil blive diskuteret til mødet på søndag. Jeg vil anbefale at i ikke fortsætter med at diskutere yderligere på denne tråd, da jeg nødigt vil se mere mudderkastning på forum.
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Emiellouis wrote:
Din kritik er noteret, og den vil blive diskuteret til mødet på søndag. Jeg vil anbefale at i ikke fortsætter med at diskutere yderligere på denne tråd, da jeg nødigt vil se mere mudderkastning på forum.
Siden hvornår er MENINGS udvekslinger mudderkastning?
Image
CasperSK

Post by CasperSK »

Åh ha suk.

Hvor er det nemt at føle sig trådt over tæerne i disse #metoo tider.

Emiel lukker sådan set ikke ned for denne samtale, han kommer med en anbefaling og en oplysning.

Anbefalingen er at folk måske ikke skal lade deres følelser drive værket lige i tiden, da dette kan resultere i uheldige udtalelser.

Oplysningen er at moderatorer og admins vil snakke om hvordan denne væg skal håndteres.

Slap af med at blive stødt, krænket og des lige.

Det er et spil, jeres liv afhænger ikke af det.

Edit: diverse autocorrect fejl er rettet
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Damale91

Post by Damale91 »

CasperSK wrote:Åh ha suk.
Hvor er det nemt at føle sig trådt over tæerne i disse #metoo tider.
Emiel lukker sådan set ikke ned for denne samtale, han kommer med en anbefaling og en oplysning.
Anbefalingen er at folk måske ikke skal lade deres følelser drive værket lige i tiden, da dette kan resultere i uheldige udtalelser.
Oplysningen er at moderatorer og admins vil snakke om hvordan denne væg skal håndteres.

Slap af med at blive stødt, krænket og des lige.
Det er et spil, jeres liv afhænger ikke af det.

Edit: diverse autocorrect fejl er rettet

Jeg tænker nu godt Emiel kan svare for sig selv hvis det endelig skulle være.
Derudover så har jeg samme opfattelse som Nielsen, så snart man udmelder en mening, bliver det kaldt mudderkast fra serverteams side.
Der har ikke været mudderkast her på forum i forbindelse med al den nylige kritik og jeg kan godt forstå Nielsen begynder at tro at der bliver snakket om at man skal undlade at give sin mening til kende når der bliver frabedt mudderkast.

Ad hominem, aka mudderkast, betyder at man angriber karakter, motiv eller bruger negative øgenavne eller tilsvininger m.m., istedet for at modbevise personens argumenter i en saglig debat.
Summa summarum, en mening vil aldrig kunne korrekt stemples som mudderkast og i stor stil viser vores serverteam at de ikke aner hvad der ligger i ordet og det bruges for at dæmme op for meninger eller debat som kunne lede til ubehagelig konfrontation og/eller selvransagelse.

Det du selv er igang med er rent faktisk mudderkast, da du prøver at nedgøre ham med dit "#metoo" istedet for at fremlægge et egentligt argument.
Så hvis du vil være sød at følge den anbefaling du fremhæver ville det være rigtig rart :)
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Emiellouis

Post by Emiellouis »

Damale91 wrote: Jeg tænker nu godt Emiel kan svare for sig selv hvis det endelig skulle være.
Siden kritikken er kommet, og den er noteret, så ser jeg ikke nogen grund til at diskutere det yderligere i tråden. I det politiske klima vi har på forum lige nu, så kunne jeg nemt se at dette blev til endnu en tråd, hvor der bliver kastet med verbalt mudder. Med det mener jeg ikke Schreiber_s opslag, eller jeres holdninger til dette, men rettere flabede kommentarer og stråmændsargumenter, som der er i massevis i andre tråde. Hvis I har noget at tilføje, så sætter vi fra serverteamet pris på det, det er skam ikke det vi kritiserer.
Damale91

Post by Damale91 »

Emiellouis wrote:
Damale91 wrote: Jeg tænker nu godt Emiel kan svare for sig selv hvis det endelig skulle være.
Siden kritikken er kommet, og den er noteret, så ser jeg ikke nogen grund til at diskutere det yderligere i tråden. I det politiske klima vi har på forum lige nu, så kunne jeg nemt se at dette blev til endnu en tråd, hvor der bliver kastet med verbalt mudder. Med det mener jeg ikke Schreiber_s opslag, eller jeres holdninger til dette, men rettere flabede kommentarer og stråmændsargumenter, som der er i massevis i andre tråde. Hvis I har noget at tilføje, så sætter vi fra serverteamet pris på det, det er skam ikke det vi kritiserer.

Ok, jeg opretter en ny tråd for at vi ikke skal ende op med at sende Schreibers tråd helt off topic.
Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
Nielsen74

Post by Nielsen74 »

Måske man skulle tage deres "modne" skiltning med ved denne lejelighed :(
Image
Image

Det kunne tolkes som en overtrædelse af regel #1
Vi har ingen alderskrav. Dog ønsker vi at alle opfører sig modent og forstår at man på Crafters.dk er en del af et samfund. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise en ansøgning, eller ekskludere en spiller hvis denne ikke er moden nok.
Jeg går udfra at den regel også omhandler at man ikke må mobbe medspiller/staff ved chat/skilte eller anden måde?.
Image
Erobran

Post by Erobran »

Nielsen74 wrote:Måske man skulle tage deres "modne" skiltning med ved denne lejelighed :(
Image
Image

Det kunne tolkes som en overtrædelse af regel #1
Vi har ingen alderskrav. Dog ønsker vi at alle opfører sig modent og forstår at man på Crafters.dk er en del af et samfund. Vi forbeholder os derfor retten til at afvise en ansøgning, eller ekskludere en spiller hvis denne ikke er moden nok.
Jeg går udfra at den regel også omhandler at man ikke må mobbe medspiller/staff ved chat/skilte eller anden måde?.
Wow, jeg har aldrig set disse skilte før, men jeg vil da helt klart tage den videre til en Moderator idet jeg føler at dette er vildt krænkende......
Især når det er noget man aldrig har set før denne Forum_Post.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Post Reply