Min opfattelse

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
themikzen

Min opfattelse

Post by themikzen »

Hej jeg har gjort noget meget dumt og skulle ikke ha gjort det.
Alt hvad jeg skriver her er min egen mening og opfattelse.

Det startede med at mig og ZagtaPVP sad og snakkede på en privat discord.
ZagtaPVP skrev en lille smule spam så tænkte jeg at jeg vil også skrive lidt spam for sjov.
Relgus skrev at vi ikke skulle spamme mere.
Jeg skulle ud og spise det tog ca. 15 min.
Da jeg kom tilbage så fortalte ZagtaPVP at Relgus havde skrevet til ZagtaPVP at han vil snakke med mig.
Det gad jeg ikke fordi at jeg følte at jeg ikke havde gjort noget forkert.
Så eskalerede det (synes i skal gå tilbage i server loggen og læse hvad der skete) .

Min mening er at i starten synes jeg som sådan ikke at jeg gjorde noget forkert men jo længere tid der gik jo mere gjorde jeg forkert og skulle aldrig ha gjort det.

Min “undskyldning” har spillet på en SMP server som mig og mine venner har haft sammen og på den kan man bare skrive som man vil.
Jeg ansøgte med de forventninger om at det vil være det samme som SMP serveren men har lært at det ikke er sådan er det er lidt mere seriøst.

Tak for at læse min “klage”
Relgus

Re: Min opfattelse

Post by Relgus »

themikzen wrote:Hej jeg har gjort noget meget dumt og skulle ikke ha gjort det.
Alt hvad jeg skriver her er min egen mening og opfattelse.

Det startede med at mig og ZagtaPVP sad og snakkede på en privat discord.
ZagtaPVP skrev en lille smule spam så tænkte jeg at jeg vil også skrive lidt spam for sjov.
Relgus skrev at vi ikke skulle spamme mere.
Jeg skulle ud og spise det tog ca. 15 min.
Da jeg kom tilbage så fortalte ZagtaPVP at Relgus havde skrevet til ZagtaPVP at han vil snakke med mig.
Det gad jeg ikke fordi at jeg følte at jeg ikke havde gjort noget forkert.
Så eskalerede det (synes i skal gå tilbage i server loggen og læse hvad der skete) .

Min mening er at i starten synes jeg som sådan ikke at jeg gjorde noget forkert men jo længere tid der gik jo mere gjorde jeg forkert og skulle aldrig ha gjort det.

Min “undskyldning” har spillet på en SMP server som mig og mine venner har haft sammen og på den kan man bare skrive som man vil.
Jeg ansøgte med de forventninger om at det vil være det samme som SMP serveren men har lært at det ikke er sådan er det er lidt mere seriøst.

Tak for at læse min “klage”
grunden til du fik et ban var at du ikke gad stoppe. efter du blev spurt om det.

Du ville så til sidst have mig til at gå AFK så du kan lave mere spam i chatten. det jeg ville have ud af den samtale vi havde i først chatten der efter Discord var at du skulle se hvad du havde lavet forkert og at du ikke ville gøre det igen.

Jeg ville ikke sige det eskalerede det eneste jeg spurte dig om hva om du ville lade være med at spamme i chatten. til det svarede du at jeg skulle slappe af. Men da vi kom over på Discord blev det til et nej du ville ikke opføre dig ordenligt og at du kun kunne Opføre dig ordenligt hvis du var muted, og den slags spillere ønsker vi os ikke her inde.

Det jeg ville frem til er at hvis du kan se nu hvad du gjorde forkert og du fortyder det har jeg ingen problem i at lade dig komme tilbage på crafters.
men hvis ikke kan jeg ikke lade dig komme tilbage.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
themikzen

Post by themikzen »

Tak for svaret følte på det tidspunkt at du ikke kunne forstå en lille joke.
Men nu hvor jeg kigger tilbage på det opførede jeg mig dumt og skulle bare havde stoppet.
Jeg er frisk på at opføre mig ordenligt hvis det er.
Relgus

Post by Relgus »

themikzen wrote:Tak for svaret følte på det tidspunkt at du ikke kunne forstå en lille joke.
Men nu hvor jeg kigger tilbage på det opførede jeg mig dumt og skulle bare havde stoppet.
Jeg er frisk på at opføre mig ordenligt hvis det er.
Super! så håber jeg i fremtiden at du lige overvejer det en ekstra gang, når en moderator skriver til dig og så forventer jeg heller ikke vi ser mere spam fra dig. du skulle gerne være unbannet.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply