Klage over ban
- Jonaskeles
Klage over ban
hej jeg er blevet bannet begrundet af jeg har ødelagt nogleting og er rigtig ked af over at jeg gjorde det jeg elsker at bygge der og lover at jeg aldrig vil gøre det igen og jeg var igang med at bygge sammen POPCON1231 og håber rigtig meget at jeg kan komme ind igen helst idag men vis det er måske om 10 - 20 dage men håber at jeg kan bygge på crafters igen
Last edited by Zicy on 08 Nov 2018, 20:46, edited 1 time in total.
Reason: Flyttet ud fra julles post
Reason: Flyttet ud fra julles post
- Relgus
Re: Klage over ban
Hej Jonas vi kigger på din sag søndag aften og vi svare i denne tråd.Jonaskeles wrote:hej jeg er blevet bannet begrundet af jeg har ødelagt nogleting og er rigtig ked af over at jeg gjorde det jeg elsker at bygge der og lover at jeg aldrig vil gøre det igen og jeg var igang med at bygge sammen POPCON1231 og håber rigtig meget at jeg kan komme ind igen helst idag men vis det er måske om 10 - 20 dage men håber at jeg kan bygge på crafters igen
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Relgus
hej Vi har haft din sag oppe på vores Søndags Møde og vi fandt frem til at du ikke skal ind igen. du må desvære findet et andet sted at spille.Jonaskeles wrote:hej jeg er blevet bannet begrundet af jeg har ødelagt nogleting og er rigtig ked af over at jeg gjorde det jeg elsker at bygge der og lover at jeg aldrig vil gøre det igen og jeg var igang med at bygge sammen POPCON1231 og håber rigtig meget at jeg kan komme ind igen helst idag men vis det er måske om 10 - 20 dage men håber at jeg kan bygge på crafters igen
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Jonaskeles
hejsa jeg håber virkelig at jeg snart kan komme ind på crafters.dk og da jeg blev bannet tæntke jeg mig ikke om jeg gjorde alle tingene forkert og jeg var virkelig barnlig men jeg er blevet mere moden og håber jeg kan komme ind igen snart
mvh Jonaskeles
mvh Jonaskeles
- JBTollak
- Administrator
Det er 3 mdr. siden du fik svar på din klage, og ikke blev unbannet.Jonaskeles wrote:hejsa jeg håber virkelig at jeg snart kan komme ind på crafters.dk og da jeg blev bannet tæntke jeg mig ikke om jeg gjorde alle tingene forkert og jeg var virkelig barnlig men jeg er blevet mere moden og håber jeg kan komme ind igen snart
mvh Jonaskeles
Du skriver du er blevet mere moden.
Jeg har svært ved at se hvor meget mere moden du kan være blevet på bare 3 måneder, og er i tvivl om du ved hvad det egentligt er du har ødelagt på serveren, og hvad det betyder for de øvrige spillere?
Jeg synes du skal have mere tid til at tænke over det. Og når du finder ud af hvilke konsekvenser det har med sådan en opførsel, skal du skrive en meget bedre klage over ban, hvor du gør andet end bare at sige undskyld.