Bannet pga. x-ray

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Editkill

Bannet pga. x-ray

Post by Editkill »

Hej, jeg er lige blevet bannet grundet x-ray. Jeg ved godt det var forkert, jeg gad egentlig bare ikke til at skaffe dia selv så tænkte det ville være nemmere med x-ray, hvilket det så ikke var alligevel. Jeg håber jeg kan komme ind igen, jeg vil bare bygge og have det fedt på severen, Mit mål var ikke at gøre nogen fortræd eller ødelægge severen.
Editkill

Re: Bannet pga. x-ray

Post by Editkill »

Nu har jeg lige sat og kigget rundt på det her forum, og det er gået op for mig hvor meget historie der er på den her server, den er helt tilbage fra 2010. Det er gået op for mig hvor god en server jeg kan risikere at miste, jeg håber i vil overveje det unban.
Relgus

Re: Bannet pga. x-ray

Post by Relgus »

Editkill wrote:Hej, jeg er lige blevet bannet grundet x-ray. Jeg ved godt det var forkert, jeg gad egentlig bare ikke til at skaffe dia selv så tænkte det ville være nemmere med x-ray, hvilket det så ikke var alligevel. Jeg håber jeg kan komme ind igen, jeg vil bare bygge og have det fedt på severen, Mit mål var ikke at gøre nogen fortræd eller ødelægge severen.
Hej Editkill vi har altid haft nul tolerance over for folk der bruger X-ray her på Crafters. så du må desvære nok finde et andet sted at spille.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply