Erstatningen for Market er nu klar til brug, det hedder Auction House.
Auction House kan tilgås via kommandoen /ah hvor man kan se og købe de ting der er blevet sat til salg.
Man kan selv sætter ting til salg via kommandoen /ah sell [pris]
Dette vil sætte det som du har i din hånd til salg på Auction House til din angivne pris.
Hvis man vil annullere en ting som man har sat til salg på Auction House, gøres dette ved at skrive /ah og derefter trykke på diamanten nede i venstre hjørne.
Herefter kan man se de ting som man har sat til salg og kan annullere dem, ved blot at trykke på det item som man ønsker at annullere auktionen på.
De ting som annulleres/ udløber kan findes ved at bruge kommandoen /ah expired eller igennem GUI'en.
Alle auktioner udløber efter 90 dage, og vil derefter kunne afhentes via /ah expired
Auction House
- JohnVanFly
Re: Auction House
Er det muligt at stacke ting så man ikke fylder en masse felter op med ens genstande?
- Relgus
Hej Vi Dykker lige en tur for at se om det ikke skulle lade sig gøre jeg smider lige et svar her inde når jeg der er kigget på detJohnVanFly wrote:Er det muligt at stacke ting så man ikke fylder en masse felter op med ens genstande?
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Relgus
som det ser ud lige nu er der desvære ikke en mulighed, for at få ens items til at stacke desvære, jeg kan godt se problemet i det. Vi ville kigge efter en løsning på problemet, hvis du skulle side med en ide til et nyt market plugin ville vi med glæde tage imod det
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- JohnVanFly
Jeg har ikke det store kendskab til minecraft-plugins, så jeg kommer nok ikke til at bidrage med en løsning. Men mon der overhovedet er et problem - man kan jo godt bladre et par sider, og man kan vælge ikke at have 100 mending-bøger til salg på én gang