Deltagere
EmielLouis
JacobBoTollak
Relgus
Zicy
Mødets placering
Vi flytter mødet til søndag igen, da det viser sig at onsdag er et dårligere tidspunkt end forventet at holde mødet på.
Sager
En spiller er blevet bannet fra serveren.
Discord
Vi har fået lavet den nye opsætning for discord serveren, og det ser skønt ud! Chathistorikken er også blevet åbnet, og kan ses af alle. Vi har over flere møder overvejet muligheden for at få vores ingame chat, ind på discord, så folk kan følge med i chatten udenfra også. Dette er et større projekt, men vi håber et Julemanden vil hjælpe os med det.
Vi melder de nye regler ud på de 3 f'er snarrest.
Toeffes tråd
Midlertidig nether:
Der bliver forslået at slette midlertidige verdener, og kun beholde de permanente. For at sørge for at at de pemanente verdener ikke bliver smadret, skulle der være portaler så man kunne bliver teleportet tusinder af blokke væk.
Positiver:
Det vil gøre det nemmere at navigere mellem verdener, da det nu er lidt besværligt, for eksempel at komme til den midlertidige netherverden. Det ville bliver nemmere for nye spillere at finde ud af, hvor de må grave, og ikke må.
Negativer:
En uendelig stor, permanent verden, vil i sidste ende optage meget plads hos serveren, efter flere og flere chunks bliver loadet. Der er meget arbejde i at finde et sted at grave. Vi ville i sidste ende også få en permanent verden, der er så smadret at vi ville være nødsagede til at resette den, inklusiv alle farmene.
Vi har snakket en del om portaler, og har endt med at sætte spørgsmålstegn, ved måden vores portaler er opsat på. Vi er positivt stemte overfor at gøre noget ved, at det er vanskeligt at komme til de midlertidige verdener.
Drageæg:
Vi bliver enige om at beholde indstillinger med hensyn til drop af drageægget, som det er, da det er, som vi ser det, den sidste eksklusive ting på serveren, og vi vil gerne beholde noget specielt.
Møde den 31-03-2019
- julemand101
Re: Møde den 31-03-2019
I skriver bare til mig (i kender mine kontaktinformationer). Denne uge og næste uge bliver ret presset for mig men derefter kan jeg nok godt hjælpe til.Dette er et større projekt, men vi håber et Julemanden vil hjælpe os med det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- JBTollak
- Administrator
Re: Møde den 31-03-2019
Kontaktetjulemand101 wrote: I skriver bare til mig (i kender mine kontaktinformationer). Denne uge og næste uge bliver ret presset for mig men derefter kan jeg nok godt hjælpe til.