Hej. Jeg spillede for mange år siden (5-7år siden) en del her på severen. Da jeg spillede den gang spillede jeg på min orginale minecraft bruger: Lazors. Problemet er opstået da jeg nu mange år senere ville vende tilbage til spillet, men har opdaget at der er nogen der har haft hacket min orginale minecraft email og migrated min minecraft account, så min bruger er tabt.
Ville derfor høre om det var muligt at få overført rettighed til sine chests og sine gamle teleports til en ny account, inden jeg går ud og køber en ny.
Grunden er at jeg har samlet en del den gang, og bla. har et bygge project som jeg godt kunne tænke mig at forsætte på (koordinater: -7209,64,-359 på severen senex), samt at jeg hvis havde et andet hjem på samme sever som jeg dog ikke husker placeringen på.
Jeg har (så vidt jeg ved) aldrig været bannet, eller haft andre problemer, og ved godt at det måske er det forkerte sted at spørge, men tænkte det var her inde der var størst chance for at en moderator ville se tråden, men beklager mange gange hvis det er det forkerte sted jeg poster.
På forhånd mange tak (uanset om det er muligt eller ej)
Kristian(tidligere kendt som Lazors på severen)
Edit: har lige fundet ud af at jeg muligvis kan få min account tilbage, (tager dog op mod en lille måneds tid før de når at behandle sagen, men havde stadig den gamle email. Hvis jeg dog ikke kan få min account tilbage vil jeg dog gerne høre om ovenstående er muligt.
Kan man få overført rettigheder/teleports fra en gammel account til en ny?
- Lazors
- JBTollak
- Administrator
Re: Kan man få overført rettigheder/teleports fra en gammel account til en ny?
Hej Lazors.
Jeg har flyttet dit indlæg i en mere passende kategori, da "klage over ban" ikke levede op til indholdet i dit indlæg.
Moderatorer og administrator ser alle nye indlæg på forum, uanset hvilken kategori de bliver lagt op i.
Det er da ærgerligt at du muligvis har mistet adgangen til din gamle minecraft bruger.
Det du spørger til, vil jeg mene er teknisk muligt.
Jeg kunne dog godt tænke mig at du leverer et passende bevis for at du er den Lazors du siger du er.
Måske du kan komme i tanke om noget, som vi kan tjekke op på, på serveren, eller en anden historie fra de svundne tider, som kunne genkendes af de spillere som stadig er på serveren fra dengang du huserede.
Adgang til din konto, og dermed også din mail hvis du er blevet hacket, giver jo også adgang til at slå ting op på dette forum i navnet "Lazors".
Så inden noget teknisk pilleri i dine brugerfiler, skal vi lige have på plads at du er dig.
Det håber jeg du forstår nødvendigheden i, rent sikkerhedsmæssigt.
Giv du lyd om en måneds tid, når du finder ud af om du kan få adgang til din konto igen. Så tager vi den derfra.
Jeg har flyttet dit indlæg i en mere passende kategori, da "klage over ban" ikke levede op til indholdet i dit indlæg.
Moderatorer og administrator ser alle nye indlæg på forum, uanset hvilken kategori de bliver lagt op i.
Det er da ærgerligt at du muligvis har mistet adgangen til din gamle minecraft bruger.
Det du spørger til, vil jeg mene er teknisk muligt.
Jeg kunne dog godt tænke mig at du leverer et passende bevis for at du er den Lazors du siger du er.
Måske du kan komme i tanke om noget, som vi kan tjekke op på, på serveren, eller en anden historie fra de svundne tider, som kunne genkendes af de spillere som stadig er på serveren fra dengang du huserede.
Adgang til din konto, og dermed også din mail hvis du er blevet hacket, giver jo også adgang til at slå ting op på dette forum i navnet "Lazors".
Så inden noget teknisk pilleri i dine brugerfiler, skal vi lige have på plads at du er dig.
Det håber jeg du forstår nødvendigheden i, rent sikkerhedsmæssigt.
Giv du lyd om en måneds tid, når du finder ud af om du kan få adgang til din konto igen. Så tager vi den derfra.
- Lazors
Edit: De arbejdede lidt hurtigere ved mojang end forventet. Da jeg submittede min sag i går stod der at på nuværende tidspunkt arbejdede på sager submitted 9 marts (og vi have april, så derfor jeg formodede at det tog en måned. Nu har jeg allerede min account tilbage!
- JBTollak
- Administrator
Super fedt.
Jeg glæder mig til at se dig på serveren
Jeg glæder mig til at se dig på serveren