Beklager

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
Jonaskeles

Beklager

Post by Jonaskeles »

hej, det er nu ret lang tid siden jeg har fået ban på Crafters.Dk. Jeg kan 100% forstå mit ban, og det var meget forkert gjort af mig, jeg er meget flov over hvad jeg gjorde, og jeg indser min fejl 100 nu, jeg tænkte mig ikke om, og jeg havde ingen grund til at Griefe/Stjæle andre. jeg synes Crafters.Dk er en fantastisk Server!. og jeg synes der er nogle meget rare mennesker der inde, jeg er blevet meget mere moden og det kan jeg 100% love jer. Jeg vil aldrig bryde en regel på Crafters.Dk mere, Vis jeg for en ny chance af jer fantastiske Mennesker. Jeg vil gøre alt for at få en chance til. Jeg håber jeg kan komme ind på Serveren igen, og få en Ny Chance!

Også vil jeg sige UNDSKYLD!

Mvh Jonaskeles :D
Relgus

Re: Beklager

Post by Relgus »

Jonaskeles wrote:hej, det er nu ret lang tid siden jeg har fået ban på Crafters.Dk. Jeg kan 100% forstå mit ban, og det var meget forkert gjort af mig, jeg er meget flov over hvad jeg gjorde, og jeg indser min fejl 100 nu, jeg tænkte mig ikke om, og jeg havde ingen grund til at Griefe/Stjæle andre. jeg synes Crafters.Dk er en fantastisk Server!. og jeg synes der er nogle meget rare mennesker der inde, jeg er blevet meget mere moden og det kan jeg 100% love jer. Jeg vil aldrig bryde en regel på Crafters.Dk mere, Vis jeg for en ny chance af jer fantastiske Mennesker. Jeg vil gøre alt for at få en chance til. Jeg håber jeg kan komme ind på Serveren igen, og få en Ny Chance!

Hej Jonaskeles din sag er af en lidt større omgang så jeg skal lige have den med en tur på søndags mødet. jeg svare i denne tråd efter.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Relgus

Post by Relgus »

Jonaskeles wrote:hej, det er nu ret lang tid siden jeg har fået ban på Crafters.Dk. Jeg kan 100% forstå mit ban, og det var meget forkert gjort af mig, jeg er meget flov over hvad jeg gjorde, og jeg indser min fejl 100 nu, jeg tænkte mig ikke om, og jeg havde ingen grund til at Griefe/Stjæle andre. jeg synes Crafters.Dk er en fantastisk Server!. og jeg synes der er nogle meget rare mennesker der inde, jeg er blevet meget mere moden og det kan jeg 100% love jer. Jeg vil aldrig bryde en regel på Crafters.Dk mere, Vis jeg for en ny chance af jer fantastiske Mennesker. Jeg vil gøre alt for at få en chance til. Jeg håber jeg kan komme ind på Serveren igen, og få en Ny Chance!

Hej Jonaskeles Vi har på vores møde snakket om din sag og vi har valgt at du får chance mere men kun en. det ville sige at træder du ved siden af reglerne igen ville det resultere i et ban.

Du skal igennem en test i reglerne før du kan bygge eller mine igen. testen får du af en med blå eller rød navn.
Jonaskeles

Post by Jonaskeles »

Mange tak! jeg er så mega glad lige nu! men skal jeg ansøge om crafter igen?
Relgus

Post by Relgus »

Jonaskeles wrote:Mange tak! jeg er så mega glad lige nu! men skal jeg ansøge om crafter igen?
hej nej du skal bare logge ind på serveren så vi kan få testet dig i reglerne
Post Reply