Ban.

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
SiljeAH123

Ban.

Post by SiljeAH123 »

Hej jeg skriver fordi at den 18/4 2019 fik jeg perm ban fra serveren af Toeffe, hvilket jeg endnu ikke forstår. Da jeg ikke var online har jeg ikke opdaget hvad der er sket, og kender dermed intet til det da jeg var i Berlin. Når jeg prøver og logge på serveren står der: You have been banned for 18-4-2019 at 05:42 by Toeffe from this server for: No reason was specified.

Derfor vil jeg så tilspørge jer. Kan jeg få et unban? Eller forkortet min straf. Det er bare Crafters er en super fed server jeg er glad for og spille på.
Kan godt se det jeg gjorde var forkert. Eller det jeg nu ikke gjorde. Det er selvfølgelig op til jer, om i vil give mig et unban, eller forkorte min straf. Det skal jeg slet slet ikke bestemme. Jeg ved godt har haft tideligere sager, men håber/tror ikke det har noget med det og gøre?

Jeg sidder sådan et lille smule skuffet over det ban. Men det er forståeligt jeg har fået det, hvis det er pga. de 3 gange jeg har været i Jail. Håber i vil snakke om det.

Kh Ghost_Lover

ps. Tillykke til Toeffe med at han er blevet Mod. :)
Toeffe

Re: Ban.

Post by Toeffe »

SiljeAH123 wrote:Hej jeg skriver fordi at den 18/4 2019 fik jeg perm ban fra serveren af Toeffe, hvilket jeg endnu ikke forstår. Da jeg ikke var online har jeg ikke opdaget hvad der er sket, og kender dermed intet til det da jeg var i Berlin. Når jeg prøver og logge på serveren står der: You have been banned for 18-4-2019 at 05:42 by Toeffe from this server for: No reason was specified.

Derfor vil jeg så tilspørge jer. Kan jeg få et unban? Eller forkortet min straf. Det er bare Crafters er en super fed server jeg er glad for og spille på.
Kan godt se det jeg gjorde var forkert. Eller det jeg nu ikke gjorde. Det er selvfølgelig op til jer, om i vil give mig et unban, eller forkorte min straf. Det skal jeg slet slet ikke bestemme. Jeg ved godt har haft tideligere sager, men håber/tror ikke det har noget med det og gøre?

Jeg sidder sådan et lille smule skuffet over det ban. Men det er forståeligt jeg har fået det, hvis det er pga. de 4 gange jeg har været i Jail. Håber i vil snakke om det.

Kh Ghost_Lover

ps. Tillykke til Toeffe med at han er blevet Mod. :)

Hej SiljeAH/Ghost_lover/SiljeAH123.
Du er blevet banned for at stjæle guld blokke I Wyvernsburg's metro samt griefe dig ind igennem en væg af Iron_Bars for at tage flere guld blokke, sådan noget kommer man jo ikke til at gøre ved et tilfælde. (Dette skete den 21/10-2018.)
Jeg kan læse mig frem til at det var din søster, som havde lavet unoder på Din Minecraft bruger Og at det ikke var den eneste hændelse.
Der er småting, men det vigtigste er 375 stk. light blue concrete og 256 stk. sea lanterns.

Jailed for grief: ødelagt andres bygning/konstruktioner. Lokation:Under abe12‘s bibliotek
Jailed for at ødelægge strand/vand
Hun siger det var hendes søster der havde snuppet det.
Det kan du jo selvfølgelig ikke gøre for at din søster har lavet unoder, dog er det Dig der har ansvaret for din egen bruger.
Med det i tankerne er dette jo ikke første gang at du har lavet rod herinde, vil jeg gerne give dig en tilpas straf på 3 uger i Jail.
Når den straf så er ud stået, kan du komme ind og få en test i reglerne.
It Can be done, but do You have the time?
SiljeAH123

Post by SiljeAH123 »

Hej! Jeg skulle ind på serveren den 12/5 2019 og få en test i reglerne. Som jer mods nok har opdaget (Tror jeg) så kom jeg aldrig. Er ked af jeg ikke kom. Men min computer gik i udu. Er i tvivl om jeg bare skal komme ind på serveren og få en test i reglerne? :?: :?:

Håber der er en mod der gider og bruge lidt tid på det her og svare tilbage. Gerne hurtigstes muligt?

Jeg er ked af alle de forbudte ting jeg gjorde, og fortryder det inderligt. Sorry.

PS: FLAMINGOER ER DEJLIGE! xD
Toeffe

Post by Toeffe »

SiljeAH123 wrote:Hej! Jeg skulle ind på serveren den 12/5 2019 og få en test i reglerne. Som jer mods nok har opdaget (Tror jeg) så kom jeg aldrig. Er ked af jeg ikke kom. Men min computer gik i udu. Er i tvivl om jeg bare skal komme ind på serveren og få en test i reglerne? :?: :?:

Håber der er en mod der gider og bruge lidt tid på det her og svare tilbage. Gerne hurtigstes muligt?

Jeg er ked af alle de forbudte ting jeg gjorde, og fortryder det inderligt. Sorry.

PS: FLAMINGOER ER DEJLIGE! xD
Jo da Silje! Kom ind og find en af de blå/røde! ;D
Toeffe

Post by Toeffe »

Unjailed, promoted.
Post Reply