Åbent læser brev til Jacob Tollak
Jeg skriver her i dag fordi jeg er uforstående overfor hvordan, du kunne give Fedeanderzen lov til at grave igennem UB’s grund I spawn uden at kontakte nogle fra UB først. Det er yderst utilfredsstillende at sådan en ekspropriation overhovedet kan forekomme.
Har det været taget op på nogle af søndags møderne uden at det er blevet skrevet i referatet
plejer der ikke at være en længere procedure for at skulle overtage/omstrukturere andres
grunde, proceduren er jo at man først tager kontakt med den spiller/gruppen som ejer
grunden/området så man muligvis kan få tillades af den spiller/gruppe og det jo ikke fordi gruppen UB ikke er til at komme i kontakt med, da jeg selv vil sige at UB er en aktiv
gruppe I Minecraft samt discord og forummet.
Så jeg kan slet ikke forstå hvorfor Fedeanderzen har set sig nød til at spørge Jacob Tollak i stedet for UB, ved at bruge den metode så føler jeg at Fedeanderzen går bag om ryggen på spillere og ikke mener at vi er hans tid værdig. Det kan godt være at Jacob Tollak er admin på serveren, men han kan da ikke vide alt hvad der sker på serveren.
Det er jo ikke længe siden vi har haft en større ballade hvor Toeffe forsøgte at bygge en større bygning inde I spawn, som han så blev bedt om at pille ned igen. Han brugte tid på at finde Og spørge hver enkelte spiller der blev påvirket af hans byggeri, før eller under byggeriet.
Den sidste godkendelse der manglede var fra Fantasykitten som var ved at blive kontaktet, men ikke lykkedes før projektet blev stoppet.
Jeg menes også at kunne huske at Relgus fra min gruppe, UB, gerne ville have en ø som lå tæt på vores bygninger. Efter at have snakket med den daværende stab fik han at vide at han skulle få kontakt med den spiller som ejede øen og få en aftale i hus vdr. køb af øen
hvor efter han måtte vente til at spilleren kom online, hvilket tog 3 til 6 måneder.
- astro379
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- FedeAnderzen
Re: Åbent læser brev til Jacob Tollak
Nu er tråden godt nok stilet til Jacob men jeg giver da gerne min version af sagen nu jeg igen er mål for kritikken....
Vi skulle have Doofensmirtz HQ sluttet på spawn byens vejnet, vi gravede derfor en tunnel ind til Spandex Ambassadens tunnel og ville gerne havve en vej over til Gamla Stan også. Den direkte vej gik over 2 grunde der var reserverede, den ene var min så der var ingen problemer. Den anden grund derimod var reserveret, så der måtte jeg kontakte de relevante personer.
Grunden var reserveret af Astro, (der stod Astros grund på alle skiltene, ikke UB) men da Astro havde været banned i 4 måneder på dette tidspunkt var det ligesom ikke relevant at spørge ham.
Grunden havde været uden aktivitet i årevis og derfor spurgte jeg Jacob om jeg kunne lave en tunnel under. Det har ALTID været staff der tog beslutninger ang. bannede spilleres grunde eller byggerier. Jeg spurgte med vilje Jacob fordi jeg ikke gad noget pis med Astro hvis han kom ind igen, så jeg ville være sikker på at jeg havde fået lov fra højeste sted.
Nu har Astro så endelig besluttet at bygge på grunden og så har vi balladen. Spørgsmålet er dog om vi havde haft nogen ballade hvis det ikke havde været en fra SC der havde fået lov at bygge tunnel under hans grund ?
Vi skulle have Doofensmirtz HQ sluttet på spawn byens vejnet, vi gravede derfor en tunnel ind til Spandex Ambassadens tunnel og ville gerne havve en vej over til Gamla Stan også. Den direkte vej gik over 2 grunde der var reserverede, den ene var min så der var ingen problemer. Den anden grund derimod var reserveret, så der måtte jeg kontakte de relevante personer.
Grunden var reserveret af Astro, (der stod Astros grund på alle skiltene, ikke UB) men da Astro havde været banned i 4 måneder på dette tidspunkt var det ligesom ikke relevant at spørge ham.
Grunden havde været uden aktivitet i årevis og derfor spurgte jeg Jacob om jeg kunne lave en tunnel under. Det har ALTID været staff der tog beslutninger ang. bannede spilleres grunde eller byggerier. Jeg spurgte med vilje Jacob fordi jeg ikke gad noget pis med Astro hvis han kom ind igen, så jeg ville være sikker på at jeg havde fået lov fra højeste sted.
Nu har Astro så endelig besluttet at bygge på grunden og så har vi balladen. Spørgsmålet er dog om vi havde haft nogen ballade hvis det ikke havde været en fra SC der havde fået lov at bygge tunnel under hans grund ?
- Unoplex
Nu bliver jeg nødt til at blande mig. Jeg er ved at være så træt af at læse hvad der forgår på forum, jeg er nok en gammel spiller, som ikke har så meget tid til at spille pga studiet. Men jeg følger med på forum. Jeg syntes godt nok det er skamfuldt det som du, FedeAnderzen skriver. Du gider ikke noget pis med Astro, hvad er det for noget at sige?
Det du har gang i er en ufrivillig ekspropriere af deres grund. Jeg er ret sikker på hvis du spurgte dem så havde du fået et tydeligt nej og det kan jeg godt forstå. Fordi du tillander dig at provokere UB med ”Folkets Møllepark” og er konstant efter Astro. Men det afholder dig ikke fra at få hvad du gerne vil have, så du går bag om ryggen på UB og bruger Astros ban som undskyldning for, at tiltvinge dig ret til at bygge din/SC tunnel igennem UB’s grund. Det er da godt nok usmageligt!
Jeg mener det er en beskidt måde som eksproprieringen forgår på, du er da udmærket klar over at Astro er med i UB. Det burde ikke komme bag på dig eller må du da være debil! Det er da at latterliggøre crafters fællesskabet. Det havde da ikke være særligt svært at få fat i nogle medlemmer fra UB efter som de er relativt meget aktive og en stor del af fællesskabet.
Et svar til dit spørgsmål: ”Spørgsmålet er dog om vi havde haft nogen ballade hvis det ikke havde været en fra SC der havde fået lov at bygge tunnel under hans grund ?”
Med jeres opførsel over for Astro og UB kan jeg godt forstå de har et problem med den beskidte måde i gør det på, i har jo ikke ligefrem et populært ry på crafters. For mig virker det som i føler jer hævet over andre spillere på crafters og en dårlig energi for fællesskabet.
Det du har gang i er en ufrivillig ekspropriere af deres grund. Jeg er ret sikker på hvis du spurgte dem så havde du fået et tydeligt nej og det kan jeg godt forstå. Fordi du tillander dig at provokere UB med ”Folkets Møllepark” og er konstant efter Astro. Men det afholder dig ikke fra at få hvad du gerne vil have, så du går bag om ryggen på UB og bruger Astros ban som undskyldning for, at tiltvinge dig ret til at bygge din/SC tunnel igennem UB’s grund. Det er da godt nok usmageligt!
Jeg mener det er en beskidt måde som eksproprieringen forgår på, du er da udmærket klar over at Astro er med i UB. Det burde ikke komme bag på dig eller må du da være debil! Det er da at latterliggøre crafters fællesskabet. Det havde da ikke være særligt svært at få fat i nogle medlemmer fra UB efter som de er relativt meget aktive og en stor del af fællesskabet.
Et svar til dit spørgsmål: ”Spørgsmålet er dog om vi havde haft nogen ballade hvis det ikke havde været en fra SC der havde fået lov at bygge tunnel under hans grund ?”
Med jeres opførsel over for Astro og UB kan jeg godt forstå de har et problem med den beskidte måde i gør det på, i har jo ikke ligefrem et populært ry på crafters. For mig virker det som i føler jer hævet over andre spillere på crafters og en dårlig energi for fællesskabet.
- JBTollak
- Administrator
Sagen er simpel:astro379 wrote:Åbent læser brev til Jacob Tollak
Jeg skriver her i dag fordi jeg er uforstående overfor hvordan, du kunne give Fedeanderzen lov til at grave igennem UB’s grund I spawn uden at kontakte nogle fra UB først. Det er yderst utilfredsstillende at sådan en ekspropriation overhovedet kan forekomme.
Jeg bliver kontaktet ang. en grund som er reserveret. Det er din grund Astro, det står på de skilte der er opsat.
Spørgsmålet går på, om der må anlægges en tunnel under bakken på grunden.
Jeg svarer ja, af 2 årsager:
- Grunden har været ubebygget, og uden tegn på aktivitet i lang tid. Jeg mener at huske at det er minimum 1 år, men undersøger det gerne nærmere, hvis der er behov for dette.
- Spilleren (dig), der har reserveret grunden er bannet.
Set i bakspejlet, skulle proceduren have været at fjerne skiltene og dermed reservationen af grunden. Det fik jeg ikke gjort, og det kommer dig til gode i dag, hvor du er blevet benådet en chance mere på Crafters.
Derfor kan du bygge på grunden, men med hensyntagen til tunnelen som løber under den.
Der stod Astro på skiltene, og ja, du er medlem af UB. Det er de fleste bekendt.astro379 wrote:Har det været taget op på nogle af søndags møderne uden at det er blevet skrevet i referatet
plejer der ikke at være en længere procedure for at skulle overtage/omstrukturere andres
grunde, proceduren er jo at man først tager kontakt med den spiller/gruppen som ejer
grunden/området så man muligvis kan få tillades af den spiller/gruppe og det jo ikke fordi gruppen UB ikke er til at komme i kontakt med, da jeg selv vil sige at UB er en aktiv
gruppe I Minecraft samt discord og forummet.
Hvis du havde til hensigt at UB skulle have bygget på grunden, var det nok det, du havde skrevet på skiltene.
Hvad FedeAnderzen gør eller ikke gør er fuldstændigt underordnet.astro379 wrote:Så jeg kan slet ikke forstå hvorfor Fedeanderzen har set sig nød til at spørge Jacob Tollak i stedet for UB, ved at bruge den metode så føler jeg at Fedeanderzen går bag om ryggen på spillere og ikke mener at vi er hans tid værdig. Det kan godt være at Jacob Tollak er admin på serveren, men han kan da ikke vide alt hvad der sker på serveren.
Beslutningen blev truffet af jeg selv. Har du udfordringer med dette, så kontakter du mig.
Lad være med at pege fingre af en spiller, som ikke er med i beslutningsprocessen.
Jeg vil ikke kommentere på disse sager. De er afsluttede.astro379 wrote:Det er jo ikke længe siden vi har haft en større ballade hvor Toeffe forsøgte at bygge en større bygning inde I spawn, som han så blev bedt om at pille ned igen. Han brugte tid på at finde Og spørge hver enkelte spiller der blev påvirket af hans byggeri, før eller under byggeriet.
Den sidste godkendelse der manglede var fra Fantasykitten som var ved at blive kontaktet, men ikke lykkedes før projektet blev stoppet.
Jeg menes også at kunne huske at Relgus fra min gruppe, UB, gerne ville have en ø som lå tæt på vores bygninger. Efter at have snakket med den daværende stab fik han at vide at han skulle få kontakt med den spiller som ejede øen og få en aftale i hus vdr. køb af øen
hvor efter han måtte vente til at spilleren kom online, hvilket tog 3 til 6 måneder.
Jeg har foreslået dig dette før, men gør det igen:
Jeg synes du skal tænke lidt over, hvorfor det er du har behov for at pege i alle retninger, når tilværelsen bliver udfordrende.
Der bliver peget på spillere, gamle sager og hvad du ellers kan grave frem, og det gavner dig ikke.
Hvis du ofte oplever at blive stødt over tilværelsen, så vil jeg foreslå at tænke over om det er "alle andre" der er problemet, eller om det måske er muligt at anskue livet i et lidt bredere perspektiv, så du også kan finde ro med mennesker der er forskellig fra dig.
Jeg tænker at når man har behov for at pege så meget udaf, er der noget der ikke fungere indad.
Og dette er sagt med de venligste hensigter