ansøing fra Samcro04

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
Samcro04

ansøing fra Samcro04

Post by Samcro04 »

Hej med jer.

Jeg hedder Mike men hedder Samcro04 inde på servern jeg er 15år. Jeg har spilliet MC siden 2009, har spilliet på servern siden 2018 var bannet i noget tid men er glad for og komme tilbage Jeg har altid været glad for serveren, og syntes altid jeg har haft gode samtaler med folk fra staff teamet og vil gerne kunne hjælpe en del med FX give rank når folk kommer ind når der .er nye og vis de har lavet en ansøingen.så de kan komme hurtig ind og spillie på denne server. og med mit år inde år på crafters har jeg selvfølgelig fået styr på reglerne igen.
Jeg har selv været normal spiller og ved godt vis men skal bruge en mod og de ik er på så er det lidt nedren så derfor vil jeg gerne være på så meget tid som muligt. Jeg har selv meget erfaring som staff fra små minecraft servere så vil rigtig gerne os prøve det her inde på crafters så vi kan få flere ind :D Jeg har læst og forstået, at en temp mod stilling kun er for en måned. Men håber jeg kan imoponere og forhåbentlig blive en fast del af teamet :D

MVH
Samcro04
JBTollak
Administrator

Re: ansøing fra Samcro04

Post by JBTollak »

Samcro04 wrote:Hej med jer.

Jeg hedder Mike men hedder Samcro04 inde på servern jeg er 15år. Jeg har spilliet MC siden 2009, har spilliet på servern siden 2018 var bannet i noget tid men er glad for og komme tilbage Jeg har altid været glad for serveren, og syntes altid jeg har haft gode samtaler med folk fra staff teamet og vil gerne kunne hjælpe en del med FX give rank når folk kommer ind når der .er nye og vis de har lavet en ansøingen.så de kan komme hurtig ind og spillie på denne server. og med mit år inde år på crafters har jeg selvfølgelig fået styr på reglerne igen.
Jeg har selv været normal spiller og ved godt vis men skal bruge en mod og de ik er på så er det lidt nedren så derfor vil jeg gerne være på så meget tid som muligt. Jeg har selv meget erfaring som staff fra små minecraft servere så vil rigtig gerne os prøve det her inde på crafters så vi kan få flere ind :D Jeg har læst og forstået, at en temp mod stilling kun er for en måned. Men håber jeg kan imoponere og forhåbentlig blive en fast del af teamet :D

MVH
Samcro04
Hej Mike.

Tak for din ansøgning.
Det er rart at du har brugt tid på at skrive ansøgningen selv, i stedet for at kopiere eller efterligne andres sætninger.

Du har været rodet ind i en omgang sager, som ligger forholdvis kort tilbage i tiden.
Udover en tur i jail, har vi haft en grov sag på dig hvor du havde ødelagt så meget at vi måtte lave et rollback på dig.

Du blev benådet, og fik at vide at det var "sidste chance", hvis du lavede ballade igen.

Man kan godt blive Moderator, selvom man har haft sager på sig, men dine ligger så kort tid tilbage, at jeg ikke mener det er det rigtige tidspunkt for dig at blive Temp-Moderator. Derfor vælger jeg at afvise din ansøgning.

Fortsæt med at vise god opførsel, og hjælp til i chatten. Så kan det være det bliver din tur en dag :)
Post Reply