Det seneste opdate var stort, og på den relativt korte tid jeg har været på har der været en del spillere inde som prøvede at finde en opdateret server.
det virker som om den nye opdatering bringer nogle af de lidt ældre spillere tilbage og det ville da være rart hvis de bragte dem til serveren.
jeg forstår godt at plugins først skal opdateres og den nye update lige har nogle bugs som skal fikses, men jeg vil bare lige vide hvor langt ud i fremtiden vi taler angående opdatering, er det uger eller måneder.
udover alt det vil jeg vide angående de nye mobs osv. Kommer der til ikke at være en måde at få dem i den permanente verden, eller er der nogen interesse/ideer for at få dem ind i den permanente verden.
Med venlig hilsen
Jona9290
Opdatering 1.14
- FedeAnderzen
Re: Opdatering 1.14
Det er aldrig let at spå om hvornår vi er klar til at opdatere, det sker dog typisk længe efter den nye version er kommet, netop fordi der er en del plugins der skal være klar.jona9290 wrote:Det seneste opdate var stort, og på den relativt korte tid jeg har været på har der været en del spillere inde som prøvede at finde en opdateret server.
det virker som om den nye opdatering bringer nogle af de lidt ældre spillere tilbage og det ville da være rart hvis de bragte dem til serveren.
jeg forstår godt at plugins først skal opdateres og den nye update lige har nogle bugs som skal fikses, men jeg vil bare lige vide hvor langt ud i fremtiden vi taler angående opdatering, er det uger eller måneder.
udover alt det vil jeg vide angående de nye mobs osv. Kommer der til ikke at være en måde at få dem i den permanente verden, eller er der nogen interesse/ideer for at få dem ind i den permanente verden.
Med venlig hilsen
Jona9290
Vi plejer at sætte en midlertidig server op, som kører på den ledige portal i lobbyen, hvor folk så kan prøve alt det nye imens vi venter.
Jeg tænker den nok er lige om hjørnet.
- JBTollak
- Administrator
Som Fede skriver, kan vi ikke sætte en tidsramme på, da vi ikke selv kan kontrollere, hvornår de forskellige udviklere finder tid til at opdatere deres plugins.
Vi er dog et langt stykke, og har næsten alt på plads.
Vi har også en anden agenda med ikke at forhaste os, som er at Mojang typisk sender rettelser ud, efter at have udgivet en update. Det ses når versionen får et ekstra tak på. Feks. 1.14.1 eller 1.14.2.
1.14.3 er også lige om hjørnet, og vi er jo interesserede i at få den bedre performance på serveren, uden kritiske bugs, så det giver god mening at lade dette gå sin gang, indtil det stilner lidt af på versions-opdateringerne.
Du kan fornøje dig, på vores netop opstillede midlertidige 1.14.2 server, mens du venter.
Læs mere her :
https://www.crafters.dk/forum/viewtopic.php?f=25&t=8344
Vi er dog et langt stykke, og har næsten alt på plads.
Vi har også en anden agenda med ikke at forhaste os, som er at Mojang typisk sender rettelser ud, efter at have udgivet en update. Det ses når versionen får et ekstra tak på. Feks. 1.14.1 eller 1.14.2.
1.14.3 er også lige om hjørnet, og vi er jo interesserede i at få den bedre performance på serveren, uden kritiske bugs, så det giver god mening at lade dette gå sin gang, indtil det stilner lidt af på versions-opdateringerne.
Du kan fornøje dig, på vores netop opstillede midlertidige 1.14.2 server, mens du venter.
Læs mere her :
https://www.crafters.dk/forum/viewtopic.php?f=25&t=8344
- JBTollak
- Administrator
Serveren er opdateret til 1.14.4.
Indlægget flyttes "til afsluttede emner."
Indlægget flyttes "til afsluttede emner."