Jump boost i spawn

Post Reply
Icy_troll

Jump boost i spawn

Post by Icy_troll »

Er der en speciel grund til at vi har jump boost slået til i spawn området? Hvis ikke ville det være meget dejligt hvis det kunne slås fra, da det efter min mening er en lettere træls effekt når man bare skal rundt på fods derinde.

// En gnaven trold
I have no idea what's going on.
Toeffe

Re: Jump boost i spawn

Post by Toeffe »

Icy_troll wrote:Er der en speciel grund til at vi har jump boost slået til i spawn området? Hvis ikke ville det være meget dejligt hvis det kunne slås fra, da det efter min mening er en lettere træls effekt når man bare skal rundt på fods derinde.

// En gnaven trold
Lige pt ser det ud til at vi får Jump Boost 2 fra det der Pride Beacon der er i spawn.
Det er meget lettere at lette med elytra når man har JB2 på. Dog kan jeg godt se besværet, hvis man ikke bruger said elytra. :D
Jeg tager den med i aften for at høre om folks holdning mht. fjernelse af effekten I spawn området. Vi kan jo ikke have en gnaven trold under broerne i spawn ;D
It Can be done, but do You have the time?
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Den har også irriteret mig i lang tid, så stemmer klart for at det deaktiveres.
Image
Toeffe

Post by Toeffe »

Jump Boost 1 beacon i spawn er deaktiveret, se referat for mødet 7/7-19
It Can be done, but do You have the time?
Emiellouis

Post by Emiellouis »

Det var vores (min, kromann3 og DK_bencko) beacon der gav jump boost. Der var ikke nogen særlig grund til det, så derfor har vi nu slået den fra.
Siden det har været træls i en længere periode, vil jeg bare skrive, at i skulle have været mere end velkomne, til bare at skrive en pm, og så havde vi slukket den der, men vi har ikke hørt det mindste i de efterhånden mange år den stået der. Det har ikke været ment som nogen troll eller noget heller, vi satte bare beacons op med alle buffs der var, bare fordi vi kunne, og fordi at der nok skulle være nogen der kunne få gavn af det. :D
JBTollak
Administrator

Post by JBTollak »

Afluttet, spilleren med jump boost var så venlig at deaktivere dette.

Flyttes til "afsluttede emner".
Post Reply