Jeg vil nu offielt forlade serveren, da jeg har fundet en federe server. Håber at spille med jer igen en gang.
Jeg spiller nu på atlems server i kan finde den på www.Mycraft.me
Der er simpelhen for mange bugs med jeres server for tiden og i mangler en masse fede mods.... og PVP/mobs!
VI ses
- Casper98dk
- atlem
Re: VI ses
it may be good after julemand updates to 1.4 today , and they dident like, we was adding in this foum, so plz dont agro them , tnx for kinde words about ouer server, we are happy ho have silent hill 2 

- julemand101
Jeg er (som atlem så pænt nævner) ved at opdatere servere lige nu men der er en del plugins der skal ordnes samt jeg også har mange andre ting i dag. Serveren kommer dog op og køre i dag (og skal nok lige skrive når den er oppe igen) men det bliver ikke med alle plugins da fx flashlight ikke er understøttet af de nyere version af bukkit (kan ikke finde nogen version og udvikleren siger at problemet er noget med bukkit der gør at han ikke længere kan lave det plugin).
I næste weekend vil jeg så se på hvilke plugins vi skal have tilføjet til serveren da jeg der håber alt kører stabilt igen.
I næste weekend vil jeg så se på hvilke plugins vi skal have tilføjet til serveren da jeg der håber alt kører stabilt igen.

Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- atlem
but there is a new update this week julemand , ? you make it hard for us if some of the players want to play on both server if you dont follow up the mojang updates, we will wait 2-3 days after reales until we update, hope you will follow this time line also, so ppl can jump to your server if they want to talk to there old friends?,
there is alot of new coolstuff in the next update
there is alot of new coolstuff in the next update
- julemand101
Serveren er nu opdateret men vi opdagede i en testkørsel at ild ikke lige var blevet slået fra. Arbejder lige nu på en noget uni-arbejde og ser på Crafters.dk serveren senere i aften.
Jeg arbejder desuden på at få MultiVerse plugin til at virke på serveren og alt tyder på det er løsningen vi har ledt efter. Det giver mulighed for at have et vilkårligt antal verdener kørerende på serveren og lave portaler mellem dem (og portaler der fungerer mellem punkter internt i samme verden). Hver verden har sit egen spawn point og jeg arbejder lige nu på også at få egne home points. Det smarte er så at hver af disse verdener har egne regler og gør det muligt at fx have mobs, pvp og normal sværhedsgrad slået til i en verden mens vi stadig har vores gode gamle map kørende. Der er også mulighed for at lave neither world.
Men planen er lige nu at få serveren til at virke som normalt og så ser jeg lige på MultiVerse funktionaliteten. Vi skal lige lave en plan for hvor vi skal have portaler og hvilke regler vi vil have. Lige nu skal jeg også lige have creepers til at lade vær med at smadre spawn i de nye verdener.
atlem: Jeg har godt set at der er tegn på en opdatering men jeg opdaterer alligevel serveren lige nu fordi vi var over 200 version bagud af Bukkit. Derfor regner jeg med at det bliver noget nemmere at opdatere når næste Minecraft opdatering kommer og derved gøre det langt hurtigere.
Jeg arbejder desuden på at få MultiVerse plugin til at virke på serveren og alt tyder på det er løsningen vi har ledt efter. Det giver mulighed for at have et vilkårligt antal verdener kørerende på serveren og lave portaler mellem dem (og portaler der fungerer mellem punkter internt i samme verden). Hver verden har sit egen spawn point og jeg arbejder lige nu på også at få egne home points. Det smarte er så at hver af disse verdener har egne regler og gør det muligt at fx have mobs, pvp og normal sværhedsgrad slået til i en verden mens vi stadig har vores gode gamle map kørende. Der er også mulighed for at lave neither world.
Men planen er lige nu at få serveren til at virke som normalt og så ser jeg lige på MultiVerse funktionaliteten. Vi skal lige lave en plan for hvor vi skal have portaler og hvilke regler vi vil have. Lige nu skal jeg også lige have creepers til at lade vær med at smadre spawn i de nye verdener.

atlem: Jeg har godt set at der er tegn på en opdatering men jeg opdaterer alligevel serveren lige nu fordi vi var over 200 version bagud af Bukkit. Derfor regner jeg med at det bliver noget nemmere at opdatere når næste Minecraft opdatering kommer og derved gøre det langt hurtigere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- atlem
i guess we wont see any updated server today ?
- julemand101
Jeg roder med det nu men jeg kan ikke garantere noget. 

- atlem
tell me if you need any help, but i guess you got it all coverd
gl bud

- julemand101
Ok serveren er oppe igen som den skal være og der er den funktionalitet som der plejer at være. Jeg roder stadig lidt med den men folk kan godt komme ind.
Til dem der oplevede den lille brand vi havde så har jeg rettet problemet og vi er gået tilbage til før uheldet skete. Det viste sig at være et plugin der blokerede for det plugin der stopper ild, lava osv. men som sagt så er det fikset nu.
Jeg genstarter stadig serveren engang imellem men folk er som sagt velkommen til at komme ind og teste.
Til dem der oplevede den lille brand vi havde så har jeg rettet problemet og vi er gået tilbage til før uheldet skete. Det viste sig at være et plugin der blokerede for det plugin der stopper ild, lava osv. men som sagt så er det fikset nu.

Jeg genstarter stadig serveren engang imellem men folk er som sagt velkommen til at komme ind og teste.