Dit Minecraft Navn: Newseb
Alder: 12
Sted: Viborg, Midtjylland
Interesser: Spil, computer, badminton, fodbold, WOW, minecraft, Css/counter strike source og mange andre ting.
Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Ja jeg har spillet meget på crafters.dk:25566 og mange andre. Har spillet sirka ½ år. multiplayer på jeres reserve server og andre.
Venner på serveren? Rekalty, jep123, Theturtleguy, Dani, MineCasp, Fnux, MultiCard.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil rigtig gerne spille med alle mine venner og bygge alle mulige ting, har fx bygget en kæmpe park uden forand mit hus, et vandtårn, lavatårn og mange andre ting.. Jeg vi meget gerne spille på jeres server fordi: jeg har hørt fra Rekalty at det er en enorm god server.. jeg vil prøve at bygge nogen af de sejeste ting og de sjoveste og bruge min fantasi

Har du læst og forstået reglerne? ja jeg har læst det hele, har forstået reglerne
Info om mig: Jeg er 11 år kommer fra København er flyttet til Viborg sidste sommers. Elsker computer, fodbold, badminton, og minecraft, WOW, css/counter strike source og meget andet. ellers er det ikke så meget andet
Håber vi kan få et godt samarbejde på serveren

Hilsen Sebastian (Newseb)

PS: Skriv hvis jeg skal over sætte til Engelsk