_Feelliix_
- _Feelliix_
_Feelliix_
Mit navn er Felix ehm blev banned for noget jeg ikke kan huske blev banned 20/12/17 for umoden chat og undskylder for mit lorte sprog kan sku bare ikke huske hvad jeg skrev vil bare godt ind og spille med mine venner så undskylder for at jeg var en lorte unge og laver ikke den fejl igen - Felix/_Feelliix kan ikke huske hvad jeg hed dengang
- Relgus
Re: _Feelliix_
Hej _Feelliix__Feelliix_ wrote:Mit navn er Felix ehm blev banned for noget jeg ikke kan huske blev banned 20/12/17 for umoden chat og undskylder for mit lorte sprog kan sku bare ikke huske hvad jeg skrev vil bare godt ind og spille med mine venner så undskylder for at jeg var en lorte unge og laver ikke den fejl igen - Felix/_Feelliix kan ikke huske hvad jeg hed dengang
jeg ville gerne minde dig om hvad du skrev.
Creative - 2017-12-20 19:37:51 - ItzHyperDk - den her server sutter
Creative - 2017-12-20 19:37:20 - ItzHyperDk - nope
Creative - 2017-12-20 19:37:11 - ItzHyperDk - har den her server autisme?
det var det du nåde at skrive inden du blev bannet, at du er kommet på andre tanker lyder godt. Jeg er klar på at lukke dig ind igen, dog skal du være klar over at vi ikke, ville se den slags sprog inde på crafters og ser vi det igen er der ingen vej tilbage. samt dit sprog brug er ikke det pæneste i din klage.
du skal skrive en ansøgning før du kan spille og fordi du har været bannet ser jeg helst at du også skal igennem en test i reglerne. så når du har sendt en ansøgning så skriv til en med blå navn, så ville de give dig en test i reglerne.
PS. du skulle gerne kunne logge på serveren nu.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3