Unban Appeal

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
DanibobDK

Unban Appeal

Post by DanibobDK »

Hej Crafters.

Jeg har et ban med mit navn på, som er 3-3.5 år gammelt og nu er jeg lidt ked af at jeg er bannet.
Jeg er bannet med grunden "x-ray eller anden form for snyd" som er 100% sandt og jeg vil gerne
komme til at spille på serveren og blive en del af fællesskabet igen. Mit gamle navn var "danibob11",
dengang var jeg 12 og nu 15 og jeg vil mene at jeg er blevet mere moden.

Tak for din tid. DanibobDK
DanibobDK

Re: Unban Appeal

Post by DanibobDK »

Lille tilføjelse.

Jeg er også bannet på en anden account for tyveri fordi jeg farmede noget sugarcane og minede et træ.
Relgus

Re: Unban Appeal

Post by Relgus »

DanibobDK wrote:Hej Crafters.

Jeg har et ban med mit navn på, som er 3-3.5 år gammelt og nu er jeg lidt ked af at jeg er bannet.
Jeg er bannet med grunden "x-ray eller anden form for snyd" som er 100% sandt og jeg vil gerne
komme til at spille på serveren og blive en del af fællesskabet igen. Mit gamle navn var "danibob11",
dengang var jeg 12 og nu 15 og jeg vil mene at jeg er blevet mere moden.

Tak for din tid. DanibobDK

Hej Dannibob. Jeg har kigget din sag igennem og jeg har tænkt over dine sager her på crafters. Du valgte med din første konto at bruge X-ray som du selv nævner. Dette i sig selv er et perma ban, da du helt selv har valgt at bruge det. at du her efter vægler at snyde dig ind igen, med en ny konto for at spille igen, for så at stjæle og blive bannet inden for kort tid. når jeg ligger alt det her sammen, kan jeg ikke lade dig komme ind igen.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply