Map / server forslag

Post Reply
User avatar
sonexdk1
Posts: 3
Joined: 08 Mar 2020, 09:22

Map / server forslag

Post by sonexdk1 »

Be Aware jeg stjæler 10min af din tid nu! :D

Server forslag til evt en "white - white listed" Uden af sku splitte communityed af det vil jeg nødig ^^

Forslag 1 : TEMP Server! (eller jeg tror det hvad jeg tror det er) en helt normal verden vi kan mine i fx og der spawner mobs 1 tick maskiner fx

Forslag 2 : med /home på og et mods (kan ike huske navnet) hvor der kun en som behøver at sove så bliver det dag, og selføgle de nødvendige mods plugin
osv, bare uden selve balace systemet med istedet du har en dia i hånden klikker på skiltet du for 64 jord "FX"


OG FORSLAG 3 :! jeg vil GERNE SMIDE PENGE efter jer! Jeg har reseceret lidt og jeg tænker i betaler alt omkring de 40-60 Euro om måned fre "Hentz",
og da dette map vil kræve lidt mere (vil jeg tro) er jeg helt med på der jo skal lidt mønt til hvordan betalering komme til at forgår er jeg helt open
at få en lille snak om ofc :P, !

MANGE FORSLAG MERE XD, og selvføglig skal vi har en nærmere snak om hvordan og hvorledes :)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Map / server forslag

Post by FedeAnderzen »

sonexdk1 wrote:Be Aware jeg stjæler 10min af din tid nu! :D

Server forslag til evt en "white - white listed" Uden af sku splitte communityed af det vil jeg nødig ^^

Forslag 1 : TEMP Server! (eller jeg tror det hvad jeg tror det er) en helt normal verden vi kan mine i fx og der spawner mobs 1 tick maskiner fx

Forslag 2 : med /home på og et mods (kan ike huske navnet) hvor der kun en som behøver at sove så bliver det dag, og selføgle de nødvendige mods plugin
osv, bare uden selve balace systemet med istedet du har en dia i hånden klikker på skiltet du for 64 jord "FX"


OG FORSLAG 3 :! jeg vil GERNE SMIDE PENGE efter jer! Jeg har reseceret lidt og jeg tænker i betaler alt omkring de 40-60 Euro om måned fre "Hentz",
og da dette map vil kræve lidt mere (vil jeg tro) er jeg helt med på der jo skal lidt mønt til hvordan betalering komme til at forgår er jeg helt open
at få en lille snak om ofc :P, !

MANGE FORSLAG MERE XD, og selvføglig skal vi har en nærmere snak om hvordan og hvorledes :)

Vi har vendt dit forslag hurtigt på aftenens møde og vi har muligvis fået en god ide der dækker en stor del af det.

Jacob kunne dog ikke deltage i aften så vi har besluttet at sende den videre til næste møde om 14 dage.
Image
User avatar
sonexdk1
Posts: 3
Joined: 08 Mar 2020, 09:22

Re: Map / server forslag

Post by sonexdk1 »

det vi jeg glæde mig til at hører nemmere om :D!
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Map / server forslag

Post by JBTollak »

Hej sonex.

Tak for dit forslag.

Vi har talt om emnet på Serverrådsmødet, og svaret kan læses i dette indlæg:

https://www.crafters.dk/forum/viewtopic.php?f=25&t=8921
Post Reply