Ban Klage
- PelleWJ
Ban Klage
jeg har læst reglerne extra mange gange og vil gærene ind på serveren igen. jeg lader være med at stjtæle og jeg vil også godt ha nu at i dægger hullet for så man i'k kan gå der ind og jeg har også mange venner inde på crafters som jeg gærene vil snakke med igen og jeg savner at spille survivle med andre inde på en server og jeg kan godt lide at spille med min store bror som begynder at spille meget på den server aser crafters som du nok ved og undskyld undskyld undskyld jeg undskylder meget vaer det jeg har gjort og jeg blivet meget støre og og kloger. og ja jeg bliver meget nemt kedatte og jeg bliver meget nemt iraterene og ja jeg er 9år. så det er sikkert der for fordi at jeg er meget minder ind jer andre det var min klage håber at jeg kommer ind igen.og ja der er mange stave fejl men kan ikke se det. til Toeffe fra Pelle mvh Pelle winther-jensen.
- Toeffe
Re: Ban Klage
Din sag vil blive taget op til næste Moderator møde.PelleWJ wrote:jeg har læst reglerne extra mange gange og vil gærene ind på serveren igen. jeg lader være med at stjtæle og jeg vil også godt ha nu at i dægger hullet for så man i'k kan gå der ind og jeg har også mange venner inde på crafters som jeg gærene vil snakke med igen og jeg savner at spille survivle med andre inde på en server og jeg kan godt lide at spille med min store bror som begynder at spille meget på den server aser crafters som du nok ved og undskyld undskyld undskyld jeg undskylder meget vaer det jeg har gjort og jeg blivet meget støre og og kloger. og ja jeg bliver meget nemt kedatte og jeg bliver meget nemt iraterene og ja jeg er 9år. så det er sikkert der for fordi at jeg er meget minder ind jer andre det var min klage håber at jeg kommer ind igen.og ja der er mange stave fejl men kan ikke se det. til Toeffe fra Pelle mvh Pelle winther-jensen.
Du vil få svar på denne tråd.
It Can be done, but do You have the time?
- Toeffe
Re: Ban Klage
Toeffe wrote:Din sag vil blive taget op til næste Moderator møde.PelleWJ wrote:jeg har læst reglerne extra mange gange og vil gærene ind på serveren igen. jeg lader være med at stjtæle og jeg vil også godt ha nu at i dægger hullet for så man i'k kan gå der ind og jeg har også mange venner inde på crafters som jeg gærene vil snakke med igen og jeg savner at spille survivle med andre inde på en server og jeg kan godt lide at spille med min store bror som begynder at spille meget på den server aser crafters som du nok ved og undskyld undskyld undskyld jeg undskylder meget vaer det jeg har gjort og jeg blivet meget støre og og kloger. og ja jeg bliver meget nemt kedatte og jeg bliver meget nemt iraterene og ja jeg er 9år. så det er sikkert der for fordi at jeg er meget minder ind jer andre det var min klage håber at jeg kommer ind igen.og ja der er mange stave fejl men kan ikke se det. til Toeffe fra Pelle mvh Pelle winther-jensen.
Du vil få svar på denne tråd.
Din sag har været oppe på moderator mødet, godt nok efter noget tid...
Vi har valgt at du Ikke bliver unbanned, da du simpelhent har lavet for meget skidt -Og det på meget kort tid. (2 dage)
Du kan vælge at skrive et nyt indlæg om nogle år, hvis du stadig er interesseret.
-Toeffe
It Can be done, but do You have the time?