Forslag til hjemmeside/forum

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
bobiboblolo

Forslag til hjemmeside/forum

Post by bobiboblolo »

Jeg synes at hjemmesiden, godt kunne bruge en opdatering, f.eks står der stadig væk at atlem er admin, og måske opdatere forside teksten med de nye topic såsom multiverse ligsom Pars har gjort, men bare husk at opdatere det så der ikke stadig står at den rigtige crafters.dk er nede.

Og kunne der ikke komme en kategori herinde på forummet, som kunne hedde "Nyt" eller noget i den stil, hvor kun admins kan oprette tråde om alt hvad der sker på serveren, som så kunne blive linket til via forsiden.
Image
julemand101

Re: Forslag til hjemmeside/forum

Post by julemand101 »

Mange tak for dine inputs. Angående den forældet forside så skyldes det i høj grad at jeg har valgt at bruge tiden på at vedligeholde Minecraft serveren og så support lidt på forummet. Jeg håber derfor at en af de andre admins gerne vil have jobbet som "Crafters.dk forside vedligeholder".

God ide med sådan en kategori. Jeg ser på det nu. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
bobiboblolo

Post by bobiboblolo »

Fedt.
Image
Pars

Post by Pars »

Jeg skal nok prøve at huske at opdatere forsiden, men undersiderne kan jeg ikke redigere i, da jeg ikke har rettigheder.
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

En kort oversigt over de kommandoer vi kan bruge i spillet, evt. bare de vigtigste, så man ikke skal gætte/lytte sig til dem i spillet :-) Ville også være ganske rart.
Image
Pars

Post by Pars »

En kort oversigt over de kommandoer vi kan bruge i spillet, evt. bare de vigtigste, så man ikke skal gætte/lytte sig til dem i spillet Ville også være ganske rart.
Done

Edit: eller det vil sige at det er den så ikke.
atlem

Post by atlem »

Pars wrote:
Done

Edit: eller det vil sige at det er den så ikke.
asj er eg ikkje admin på fremsiden lengre nå buhu :lol:
ånei bilde mit er også borte , slemt :cry:
:arrow: første mand til beta 1.5 :shock:
julemand101

Post by julemand101 »

atlem:
Jeg fjernede billedet da det ødelægger ret meget designet på siden med alle de billeder. Især i de tråde hvor du har postet mange gange lige efter hinanden er det ikke ret pænt at se på.

Ja vi må se hvordan det går med Minecraft 1.5. Jeg håber da at det er meget nemmere at opdatere nu hvor alle plugins er helt up2date. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
atlem

Post by atlem »

yes updates is crap, og pluggins is somtimes not done until next releas, guess we want be back to normal util one day befor 1.6 :lol: i understand you removal of the pic btw i was kinda waiting for it :P
nice multiworld btw are you running alot of servers to fix this , in that case respekt to you i think one server is work anof :P
what about ip gates from mycraft to crafters :P
btw i was first to beta 1.5 :twisted: :P
Last edited by atlem on 19 Apr 2011, 19:25, edited 1 time in total.
Pars

Post by Pars »

En kort oversigt over de kommandoer vi kan bruge i spillet, evt. bare de vigtigste, så man ikke skal gætte/lytte sig til dem i spillet Ville også være ganske rart.
Så prøver jeg lige igen :D
http://www.crafters.dk/?page_id=559
Skriv gerne hvis jeg har glemt nogle
Post Reply