Hjælp til minigame i en ny portal

Post Reply
User avatar
Femten
Posts: 3
Joined: 05 Aug 2019, 15:52

Hjælp til minigame i en ny portal

Post by Femten »

Hej allesammen, hvis i kender Hermitcraft kender i nok deres berømte minigame decked out. Jeg vil gerne, med jeres hjælp, bygge decked out. Men jeg har brug for jeres hjælp. Mit område indenfor minecraft er at bygge, og ikke så meget redstone. Og som i har nok har set i decked out er der en hel masse redstone der skal bygges og det kan jeg ikke. Så jeg har brug for nogle af jer til at hjælpe mig.

Skriv til mig på forummet hvis jeg er på og så kan vi snakke om hvordan vi vil gribe dette store projekt an.

- Femten <3
User avatar
KyllingeManden
Posts: 10
Joined: 12 Dec 2017, 16:05

Re: Hjælp til minigame i en ny portal

Post by KyllingeManden »

Jeg kan godt hjælpe med materialer og redstone. Jeg er dog ikke verdensmester i redstone.

/KyllingeManden ;)
User avatar
neovo1999
Posts: 183
Joined: 21 Mar 2011, 19:47

Re: Hjælp til minigame i en ny portal

Post by neovo1999 »

Kommer der ikke til at blive et problem, hvis du ville bygge den i normal. Da du ikke har adgang til mobs. Og da den primære ting ved Decked Out er at du skal flygte fra en revenger.

Men en maga fed ide.
User avatar
GumZ1110
Posts: 434
Joined: 10 Nov 2012, 00:06
Location: Aalborg

Re: Hjælp til minigame i en ny portal

Post by GumZ1110 »

Neovo, tror han mener en seperat verden der er special designet til den slags og så en portal på lobby serveren
GumZ1110, Xmod, handelsdude, eneboer og fedtet fyr.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Hjælp til minigame i en ny portal

Post by Ninjastick »

Jeg kunne godt være villig til at se på det, men jeg skal bruge noget mere information :)
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Hjælp til minigame i en ny portal

Post by FedeAnderzen »

Ninjastick wrote: 06 Nov 2020, 12:03 Jeg kunne godt være villig til at se på det, men jeg skal bruge noget mere information :)

Done !

Jeg har givet dig et 3 måneders gratis abbonnement på dagbladet Information, det ryger godt nok hen til din gamle lejlighed for jeg kunne ikke lige finde din nye adresse, men så har du jo en undskyldning for at tage derhen hver dag....

Husk selv at afmeld det efter de 3 måneder ellers kommer der regninger.

Selv Tak.
Image
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Hjælp til minigame i en ny portal

Post by Ninjastick »

FedeAnderzen wrote: 06 Nov 2020, 14:11
Ninjastick wrote: 06 Nov 2020, 12:03 Jeg kunne godt være villig til at se på det, men jeg skal bruge noget mere information :)

Done !

Jeg har givet dig et 3 måneders gratis abbonnement på dagbladet Information, det ryger godt nok hen til din gamle lejlighed for jeg kunne ikke lige finde din nye adresse, men så har du jo en undskyldning for at tage derhen hver dag....

Husk selv at afmeld det efter de 3 måneder ellers kommer der regninger.

Selv Tak.
Tak. Jeg hader dig.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Hjælp til minigame i en ny portal

Post by JBTollak »

Femten wrote: 03 Nov 2020, 17:43 Hej allesammen, hvis i kender Hermitcraft kender i nok deres berømte minigame decked out. Jeg vil gerne, med jeres hjælp, bygge decked out. Men jeg har brug for jeres hjælp. Mit område indenfor minecraft er at bygge, og ikke så meget redstone. Og som i har nok har set i decked out er der en hel masse redstone der skal bygges og det kan jeg ikke. Så jeg har brug for nogle af jer til at hjælpe mig.

Skriv til mig på forummet hvis jeg er på og så kan vi snakke om hvordan vi vil gribe dette store projekt an.

- Femten <3
Hej Femten.

Vi har snakket om forslaget i dag på Serverrådsmødet, (selvom vi 2 allerede havde snakket i forvejen).

Det er en super spændende idé.
Vi laver en ny verden til Jer, hvor I kan komme ind og bygge Jeres Decked out udgave.

Da det er et stort projekt, med rigtigt meget byggeri og redstone, og fordi det er et decideret minigame, vil vi gerne lave den, så der kan bygges i creative.
Vi vurderer at det er for voldsom en opgave, hvis I først skal ud at finde alle materialerne.

Når det er færdigbygget, kopierer vi verdenen, så vi kan bruge den flere gange, hvis det er en succes.

Jeg har brug for at du skriver til mig hvem der være whitelisted til at kunne bygge på serveren, evt i en besked over Discord.
Og så er der altid mulighed for at spørge om råd hos os i Serverrådet, hvis der er noget I mangler hjælp til at planlægge.

Jeg holder mig i kontakt med dig og din gruppe, så vi kan tale sammen løbende om hvordan det går.
User avatar
JBTollak
Administrator
Posts: 795
Joined: 19 Oct 2012, 11:38

Re: Hjælp til minigame i en ny portal

Post by JBTollak »

Inaktiv
Post Reply