Unban Appeal

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Post Reply
MisterWolfDK

Unban Appeal

Post by MisterWolfDK »

Hej Mit Navn Er MisterWolfDK og jeg vil gerne Ansøge om unban og håber virkelig det bliver muligt da jeg virkelig elsker at spille på crafters.dk.
Jeg fik ban for xray hvilket jeg er meget ked af at havde brugt og fortryder det bitterligt. Har slettet det fuldstænding fra min pc. Undskylder mange gange for at havde brugt det og håber virkelig jeg kan få unban og garanterer jeg for at jeg aldrig igen bruger xray eller lignede Snyderi Mange Undskyldninger Fra MisterWolfDK
Relgus

Re: Unban Appeal

Post by Relgus »

MisterWolfDK wrote: 21 Nov 2020, 13:15 Hej Mit Navn Er MisterWolfDK og jeg vil gerne Ansøge om unban og håber virkelig det bliver muligt da jeg virkelig elsker at spille på crafters.dk.
Jeg fik ban for xray hvilket jeg er meget ked af at havde brugt og fortryder det bitterligt. Har slettet det fuldstænding fra min pc. Undskylder mange gange for at havde brugt det og håber virkelig jeg kan få unban og garanterer jeg for at jeg aldrig igen bruger xray eller lignede Snyderi Mange Undskyldninger Fra MisterWolfDK
Hej MisterWolfDK.

Først tak for at indrømme dine fejl, men det er sådan folk der snyder, ikke kan komme tilbage op serveren, det ville sige at du kan ikke få et unban.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
MisterWolfDK

Re: Unban Appeal

Post by MisterWolfDK »

Det er fuldt ud acceptabelt det min egen fejl og tak for at kigge det igennem og kommer selfølgelig til at samme jeres gode fælles skab
Post Reply