FlameTD, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: William
Minecraft navn: FlameTD
Alder: 15 gode år
Fandt Crafters.dk: jeg fandt Crafters.dk da jeg sad og googlede efter en god dansk minecraft server med ikke så mange mennesker inde.
fandt Crafters.dk på Minecraft-mp.com
Venner på Crafters.dk: jeg har ikke nogle venner der spiller på Crafters.dk men jeg håber på at få nogle gode nogen derinde
Lidt om mig:
Jeg er en energi fuldt glad gamer dreng som har en masse tid som bare skal udnyttes har før i tiden brugt meget tid på at spille minecraft men var gået lidt væk fra det i starten af året og tænker at jeg må komme godt igen nu
FlameTD wrote: ↑19 Dec 2020, 22:15FlameTD, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: William
Minecraft navn: FlameTD
Alder: 15 gode år
Fandt Crafters.dk: jeg fandt Crafters.dk da jeg sad og googlede efter en god dansk minecraft server med ikke så mange mennesker inde.
fandt Crafters.dk på Minecraft-mp.com
Venner på Crafters.dk: jeg har ikke nogle venner der spiller på Crafters.dk men jeg håber på at få nogle gode nogen derinde
Lidt om mig:
Jeg er en energi fuldt glad gamer dreng som har en masse tid som bare skal udnyttes har før i tiden brugt meget tid på at spille minecraft men var gået lidt væk fra det i starten af året og tænker at jeg må komme godt igen nu
håber at jeg kan få lov til at spille på servern
MVH FlameTD
Læst og forstået reglerne: Ja
Promotet og fået starterkit.
Og ud af haveskuret væltede der en gigantisk syndflod af sort-gule farver og med en brummen som 30 T4 California Folkevogne
Det var bierne. De var vågne. De var sultne