Ansøgning fra Kasp786m

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Kasp786m

Ansøgning fra Kasp786m

Post by Kasp786m »

Kasp786m, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Kasper

Minecraft navn: Kavver07

Alder: 13

Fandt Crafters.dk: Jeg fandt serveren gennem min bror. han sagde at det var en god server at spille på og folk ikke var toxic. Jeg tænkte det lød som en god server og nu vil jeg prøve den.

Venner på Crafters.dk: Min bror spiller herpå nogle gange og nogle af mine andre venner.

Lidt om mig:
Jeg er en dreng på 13 år. Jeg elsker at spille computer og spiller meget minecraft. Jeg spiller badminton 2 gange om ugen og elsker at være sammen med min familie. jeg bor på sjælland.

Læst og forstået reglerne: Ja
Schreiber_

Re: Ansøgning fra Kasp786m

Post by Schreiber_ »

Kasp786m wrote: 02 Jan 2021, 16:37 Kasp786m, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:

Rigtige navn: Kasper

Minecraft navn: Kavver07

Alder: 13

Fandt Crafters.dk: Jeg fandt serveren gennem min bror. han sagde at det var en god server at spille på og folk ikke var toxic. Jeg tænkte det lød som en god server og nu vil jeg prøve den.

Venner på Crafters.dk: Min bror spiller herpå nogle gange og nogle af mine andre venner.

Lidt om mig:
Jeg er en dreng på 13 år. Jeg elsker at spille computer og spiller meget minecraft. Jeg spiller badminton 2 gange om ugen og elsker at være sammen med min familie. jeg bor på sjælland.

Læst og forstået reglerne: Ja
Promoted, fået start kit og tp
Post Reply