anmodning om update

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
triopen

anmodning om update

Post by triopen »

jeg syntes: at vi skal update serverren ikke slette alt men bare tage updaten fo elers er der nogen der ikke kan logge på serveren. DET ER FU#¤NG IRETERENDE! :evil: :arrow:
Pars

Re: anmodning om update

Post by Pars »

Nå ja, okay, men sådan spiller klaveret desværre ikke. Der skal først komme updates til diverese plug-ins. Prøv at se om du ikke kan downgrade din update istedet for. Se mere her http://www.youtube.com/watch?v=NFTZ_b8N5CI
julemand101

Re: anmodning om update

Post by julemand101 »

1. Slap lige af. Vi er nogen der arbejder hårdt for at have denne server kørende og eftersom du ikke betaler for gildet står du ikke en i position til at stille krav overhovedet. ;)

2. Når det så er sagt så kører vi ikke alm. Minecraft server men bruger et populært server-mod ved navn Bukkit. Eftersom Bukkit udviklerne ikke ved mere end os andre omkring de forskellige opdateringer betyder det at det tager dem lidt tid for at få tilpasset Bukkit til nye Minecraft versioner. Alt efter hvor store ændringer er kan dette derfor tage alt mellem nogle minutter til uendeligt. Jeg får dog besked via flere forskellige kanaler så snart der er ny version af Bukkit tilgængeligt. Alt efter hvad folks oplevelser er med den nye version vil jeg opdatere til denne nye version af Bukkit dog kun hvis den er kompatibel med alle vores plugins på serveren.

Jeg håber dette gør det nemmere for at dig at forstå at der rent faktisk ligger en del arbejde bag en Minecraft server af vores størrelse. Desuden går jeg på universitet og kan ikke bare bruge alt min tid på at vedligeholde serveren så jeg vil foreslå at du accepterer hvordan tingene nu engang er eller prøver lykken med at finde en anden server. :P

EDIT:
Og hvis du ser servere der allerede er klar til Minecraft 1.5 så er det typisk servere som er komplet ligeglade med at benytte ikke gennemtestede versioner af Bukkit. Det er et valg jeg har truffet at vi ikke er med på sådan en bølge og vi kun benytter Bukkit versioner som Bukkit udviklerne har sagt god for dem. På den måde slipper jeg også for at skulle opdatere endnu oftere og stå med plugins der ikke fungerer.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply