PvP

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Pars

PvP

Post by Pars »

Hvad er stemningen for at lave et rent PvP map - med arena og det hele, så kan folk slagte hinanden der, og ikke tilfældigt som det er nu med PvP på både SMP og Nether
julemand101

Re: PvP

Post by julemand101 »

Jeg støtter op om at have et map for sig med pvp aktiveret.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Rekalty

Post by Rekalty »

Jeg ser også meget gerne et PvP map - og så holde andre steder fri for PvP. Hvis muligt, kunne der laves PvP Zones, hvor der er Arenaer hvor folk kan tæske løs på hinanden. Eller admin kan spawn 10 Zombies og så ser vi hvem vinder! :D
julemand101

Post by julemand101 »

Det med specielle zoner er noget der er på min TODO liste. Jeg skal nemlig bruge den funktion til at lave zoner på de forskellige maps hvor folk ikke kan bygge til fx at beskytte spawn. Hvis det er muligt at lave zoner så vil jeg forsøge at gøre det i stedet for at oprette et helt nyt map. Men jeg synes måske vi godt kunne få lidt sjov ud af at lave et map kun med PvP hvis folk så vil lave en masse spændende arenaer.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
FedeAnderzen
Moderator

Post by FedeAnderzen »

julemand101 wrote:Det med specielle zoner er noget der er på min TODO liste. Jeg skal nemlig bruge den funktion til at lave zoner på de forskellige maps hvor folk ikke kan bygge til fx at beskytte spawn. Hvis det er muligt at lave zoner så vil jeg forsøge at gøre det i stedet for at oprette et helt nyt map. Men jeg synes måske vi godt kunne få lidt sjov ud af at lave et map kun med PvP hvis folk så vil lave en masse spændende arenaer.
Hvis altså man kan få lov at bygge dem i fred og ikke bliver slagtet konstant :D
Image
Post Reply