jeg er Mads_boss1 og vil gerne undskylde for at smadre spawn, jeg var træt den dag og måske lidt lavt blodsukker og lunten var nok kort.
Min storebror (Hacker_sheep) ireeterrede mig lidt og jeg blev rigtig rigtig sur, det gik så ud over tradinghallen, det var også en bro.
Jeg syndes ikke jeg skal klage over mods opføreslse for de gjorde bare deres arbejde
Min storebror og hans venner spiller meget inde på crafters og jeg er ked af ikke at må være med, det er godt nok ikke langt tid siden at jeg blev banned men det har været nok til at jeg har indset at det var min fejl og ikke andres.
det er en meget svær sag det er jeg med på men jeg kan ikke gøre andet end at håbe.
Undskyld - Mads_boss1
(skrevet af hacker_sheep for at undgå for mange stavefejl, mange af ordne er Mads ord nogen har jeg tilføjet til at i kan forstå det bedre)
Unban apeal
- Relgus
Re: Unban apeal
Vi snakker lige om din sag på næste møde. du får et svar i denne tråd.Mads_boss1 wrote: ↑30 Dec 2020, 14:09 jeg er Mads_boss1 og vil gerne undskylde for at smadre spawn, jeg var træt den dag og måske lidt lavt blodsukker og lunten var nok kort.
Min storebror (Hacker_sheep) ireeterrede mig lidt og jeg blev rigtig rigtig sur, det gik så ud over tradinghallen, det var også en bro.
Jeg syndes ikke jeg skal klage over mods opføreslse for de gjorde bare deres arbejde
Min storebror og hans venner spiller meget inde på crafters og jeg er ked af ikke at må være med, det er godt nok ikke langt tid siden at jeg blev banned men det har været nok til at jeg har indset at det var min fejl og ikke andres.
det er en meget svær sag det er jeg med på men jeg kan ikke gøre andet end at håbe.
Undskyld - Mads_boss1
(skrevet af hacker_sheep for at undgå for mange stavefejl, mange af ordne er Mads ord nogen har jeg tilføjet til at i kan forstå det bedre)
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
- Ninjastick
Vi har talt om din sag på mødet og var noget vævende i at tage en beslutning.
Hvad gør vi så med dig, næste gang du får lavt blodsukker, har kort lunte eller er lidt træt?
Hvad gør vi så med dig, næste gang du får lavt blodsukker, har kort lunte eller er lidt træt?
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Mads_boss1
I på vel holde mig i kort snor og det mindste tegn på noget så bliver jeg smidt ud
Undskyld at der gik så meget tid inden "vi" svarede.
- Mads (og hacker_sheep)
- Mads (og hacker_sheep)
- Ninjastick
Det er ikke vores job at holde dig i kort snor. Du skal følge reglerne og sådan er det. Ligesom alle andre der spiller her.Mads_boss1 wrote: ↑17 Jan 2021, 11:18 I på vel holde mig i kort snor og det mindste tegn på noget så bliver jeg smidt ud
- Mads (og hacker_sheep)
Kan vi ikke blive enige om at du lige Alt+F4 hvis det går helt galt en anden gang og så lukker vi dig ind igen?
- Mads_boss1
jo og jeg vil ikke bryde mit løfte, hvis jeg kommer til at blive sur logger jeg af og tager en pause
- Ninjastick
Du skulle gerne være unbannet nu. Kom på og få en test i reglerne.Mads_boss1 wrote: ↑18 Jan 2021, 16:17 jo og jeg vil ikke bryde mit løfte, hvis jeg kommer til at blive sur logger jeg af og tager en pause