FRAGZIK1, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: Villads Fjordby
Minecraft navn: FRAGZIK
Alder: 14
Fandt Crafters.dk: Lang tid siden af en ven
Venner på Crafters.dk: FoxyDK_gaming
Lidt om mig:
Jeg har været bannet i over et år nu og er derfor også groet ud af "dumme mig" hvis man kan sige det, jeg syntes det jeg gjorde den gang var ja... dumt ikke mindst, men jeg er kommet tilbage nu for og se om jeg ikke ville kunne få et unban. Jeg ved at jeg gjorde mange ting dengang jeg var 12/13 år men folk ændre sig over tid, og den trang til at lave at mulig jeg ikke skulle er væk, jeg ejer også en server nu og kan se hvor dumme folk kan være mod andre ligesom jeg var. Overvej om jeg ikke kan komme tilbage, gamle mig er totalt væk.
FRAGZIK1 wrote: ↑18 Jan 2021, 22:33FRAGZIK1, har ansøgt om at blive Crafter, med følgende oplysninger:
Rigtige navn: Villads Fjordby
Minecraft navn: FRAGZIK
Alder: 14
Fandt Crafters.dk: Lang tid siden af en ven
Venner på Crafters.dk: FoxyDK_gaming
Lidt om mig:
Jeg har været bannet i over et år nu og er derfor også groet ud af "dumme mig" hvis man kan sige det, jeg syntes det jeg gjorde den gang var ja... dumt ikke mindst, men jeg er kommet tilbage nu for og se om jeg ikke ville kunne få et unban. Jeg ved at jeg gjorde mange ting dengang jeg var 12/13 år men folk ændre sig over tid, og den trang til at lave at mulig jeg ikke skulle er væk, jeg ejer også en server nu og kan se hvor dumme folk kan være mod andre ligesom jeg var. Overvej om jeg ikke kan komme tilbage, gamle mig er totalt væk.
Læst og forstået reglerne: Ja
Du har fået dit svar, flere gange, du kommer ikke ind igen.
Afvist.