ansøgning.

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
lazse
Posts: 3
Joined: 22 Apr 2011, 22:05

ansøgning.

Post by lazse »

it Navn: Lasse

Dit Minecraft Navn: lazse

Alder: 14

Sted: fyn du :)

Interesser: spil og............ mest spil faktisk :) spiller wow COD og self minecraft

Minecraft erfaring: ja jeg har spillet en del minecraft i min egen world jeg har på et tidspunkt haft min egen minecraft server men der var ikke andre inde en mig og 3 venner, jeg tror cirka jeg har spillet 1 måned (plus minus det løse) :)

Venner på serveren? kender ingen hehe

Hvorfor vil du joine vores server:jeg har efter hånden prøvet ret meget alene så nu tænkte jeg det var på tide at gøre det sammen med andre mennesker og så synted jeg der er nogle fede til i har bygget jeg er selv god til at bygge ting med redstone/elektriske ting

Har du læst og forstået reglerne? yes sir har læst dem og de står printet på indersiden af mine øjenlåg så de bliver ikke glemt og ja de er forstået
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: ansøgning.

Post by miscje »

Jeg siger god for den. Den er ikke så lang, men den er fyldestgørende. Hop ind på serveren når vi (forhåbentlig inden længe) får opdateret til de seneste plugins. Så sørger en admin for promotion.
You stay classy
User avatar
lazse
Posts: 3
Joined: 22 Apr 2011, 22:05

Re: ansøgning.

Post by lazse »

lyder fedt men hvordan joiner jeg kan ikke finde jeres ip ? :)
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøgning.

Post by Pars »

Vores mainserver hedder bare crafters.dk. Vores tempserver med beta 1.5 hedder crafters.dk:25566. Din ansøgning er også godkendt herfra
User avatar
lazse
Posts: 3
Joined: 22 Apr 2011, 22:05

Re: ansøgning.

Post by lazse »

kan du ligge et link ind her om hvordan man downgrader kan ikke finde det :)
User avatar
bobiboblolo
Posts: 484
Joined: 29 Dec 2010, 19:53

Re: ansøgning.

Post by bobiboblolo »

Du skal bare søge øverst til højre på downgrade.
men her kommer linket alligevel

http://www.youtube.com/watch?v=Bs-3AoFc ... re=related
Image
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: ansøgning.

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply