Temp mod ansøgning Mewastaken

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
malthex

Temp mod ansøgning Mewastaken

Post by malthex »

Hej jeg hedder Malthe men i minecraft hedder jeg Mewastaken_YT. jeg er 13 er født den 21 december 2007 jeg ville gerne blive mod fordi jeg ville gøre en forskel og holde den gode tone. før i tiden holdte jeg mange pause men nu er jeg kommet tilbage jeg ville blive inde og spille på servern jeg kender ikke så mange og dem jeg kender kender ikke mig særlig godt men jeg tror admin kan gøre noget om på det. jeg tror at mig som admin ville jeg kunne bygge op et større social liv på servern end vi allerede har. jeg elsker at være herinde og nyder vært et sekund bortset far når man dør;). jeg ville iværtfald være sikker på jeg ville kunne lave communityet bedre end det allerede er selvom vi på servern allerede har et godt. udover det ville jeg gerne begynde at hjælpe mere til de forskellige personer på servern. med at spørge om de har brug for hjælp. jeg ved godt der følger et stor ansvar med og mange personer der kommer ind på server er ikke allesammen søde men jeg har en masse arfæringer for tildligere server jeg har været admin. tror også ville kunne komme med ideer og sådan noget lignende på servern som ville styrke servern en masse. jeg er meget ansvarlig af min alder føler jeg selv og jeg er god til at holde styr på en masse ting på sammme tid. jeg har en masse respeckt til alle admins på servern. alt respeckt her fra til ejern og admins fra servern og det er ok hvis jeg ikke kommer ind
Relgus

Re: Temp mod ansøgning Mewastaken

Post by Relgus »

malthex wrote: 03 Jul 2021, 12:59 Hej jeg hedder Malthe men i minecraft hedder jeg Mewastaken_YT. jeg er 13 er født den 21 december 2007 jeg ville gerne blive mod fordi jeg ville gøre en forskel og holde den gode tone. før i tiden holdte jeg mange pause men nu er jeg kommet tilbage jeg ville blive inde og spille på servern jeg kender ikke så mange og dem jeg kender kender ikke mig særlig godt men jeg tror admin kan gøre noget om på det. jeg tror at mig som admin ville jeg kunne bygge op et større social liv på servern end vi allerede har. jeg elsker at være herinde og nyder vært et sekund bortset far når man dør;). jeg ville iværtfald være sikker på jeg ville kunne lave communityet bedre end det allerede er selvom vi på servern allerede har et godt. udover det ville jeg gerne begynde at hjælpe mere til de forskellige personer på servern. med at spørge om de har brug for hjælp. jeg ved godt der følger et stor ansvar med og mange personer der kommer ind på server er ikke allesammen søde men jeg har en masse arfæringer for tildligere server jeg har været admin. tror også ville kunne komme med ideer og sådan noget lignende på servern som ville styrke servern en masse. jeg er meget ansvarlig af min alder føler jeg selv og jeg er god til at holde styr på en masse ting på sammme tid. jeg har en masse respeckt til alle admins på servern. alt respeckt her fra til ejern og admins fra servern og det er ok hvis jeg ikke kommer ind
Tak for din ansøgning.

Vi kigger på den, og vender tilbage med et svar til dig, når vi er nået til en beslutning.

Der bliver svaret her i tråden.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Relgus

Re: Temp mod ansøgning Mewastaken

Post by Relgus »

malthex wrote: 03 Jul 2021, 12:59 Hej jeg hedder Malthe men i minecraft hedder jeg Mewastaken_YT. jeg er 13 er født den 21 december 2007 jeg ville gerne blive mod fordi jeg ville gøre en forskel og holde den gode tone. før i tiden holdte jeg mange pause men nu er jeg kommet tilbage jeg ville blive inde og spille på servern jeg kender ikke så mange og dem jeg kender kender ikke mig særlig godt men jeg tror admin kan gøre noget om på det. jeg tror at mig som admin ville jeg kunne bygge op et større social liv på servern end vi allerede har. jeg elsker at være herinde og nyder vært et sekund bortset far når man dør;). jeg ville iværtfald være sikker på jeg ville kunne lave communityet bedre end det allerede er selvom vi på servern allerede har et godt. udover det ville jeg gerne begynde at hjælpe mere til de forskellige personer på servern. med at spørge om de har brug for hjælp. jeg ved godt der følger et stor ansvar med og mange personer der kommer ind på server er ikke allesammen søde men jeg har en masse arfæringer for tildligere server jeg har været admin. tror også ville kunne komme med ideer og sådan noget lignende på servern som ville styrke servern en masse. jeg er meget ansvarlig af min alder føler jeg selv og jeg er god til at holde styr på en masse ting på sammme tid. jeg har en masse respeckt til alle admins på servern. alt respeckt her fra til ejern og admins fra servern og det er ok hvis jeg ikke kommer ind
Hej Mewastaken.

Vi har snakket din ansøgning igennem på et møde, vi føler desværre ikke har du har den nødvendige erfaring inden for hvordan serveren virker, dette hænger nok sammen med at du ikke har spillet på serveren i særlig lang tid, Jeg anbefaler der for at du skriver igen på et tidspunkt når du har fået lidt mere erfaring i hvordan serveren hænger sammen.

Jeg afviser der for din ansøgning.
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
Post Reply