Ansøgning om Temp Mod

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
Kofodz

Ansøgning om Temp Mod

Post by Kofodz »

Hej.

Jeg hedder Kofodz og har spillet på Crafters.dk i 11År
Jeg har bygget en by sammen med mine venner Fedeanderzen, Neovo1999, Kachuu, Icytroll, Beduna, Ninjastick, Emmich, Mightypete, Ch0x, Sjantenkrill, Pars, CasperSK, JanGaard, MikkelFB123 og Beduna og vi er nu gået igang med et nyt projekt, som er opførelsen af Sky City fra Sky City fra Senex.

Jeg kan rigtigt godt lide at man på serveren næsten altid kan kontakte en moderator eller andre spillere, for at få hjælp.
F.eks. til at forstå reglerne, hvis man er i tvivl, jeg har nemlig været en del i tvivl om reglerne.
Eller til at få undersøgt en sag hvis nogen har griefet eller på anden måde brudt reglerne.

Jeg synes jeg har helt styr på reglerne, da jeg selv har overtrådt dem flere gange.
Hvis man skal bruge en god cykel tyv giver det da mening og finde en der har stjålet en del cykler..
Jeg øver mig på at hjælpe andre spillere, hvis de spørger efter råd i chatten.
Desuden skriver jeg pænt hurtigt på computer, har skrevet den her sætning uden at kigge ned.
Jeg er god til at udtrykke mig på dansk med glemmer tit nutids r, når jeg svarer andre spillere.

Som tidligere kriminel ved jeg at det nogen gange kan være lidt svært at vente på at få hjælp, når der ikke er nogen moderator online.
Så jeg vil gerne betale tilbage og gøre mig umage at være aktiv og hjælpe folk, hvis jeg skulle blive temp-moderator.
Jeg kan godt forstå det er en vigtig del af det ansvar man får.

Hvis jeg bliver valgt som temp-moderator, forstår jeg at det kun er 1 måned, og derefter er der andre der må komme til.
Men jeg håber at jeg gør det så godt, som mit store idol elitemod Fedeanderzen, at jeg kommer til overvejelse når der skal udvælges nye faste moderatorer.

Venlig hilsen jeres Kofodz
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
JBTollak
Administrator

Re: Ansøgning om Temp Mod

Post by JBTollak »

Kofodz wrote: 07 Feb 2022, 16:07 Hej.

Jeg hedder Kofodz og har spillet på Crafters.dk i 11År
Jeg har bygget en by sammen med mine venner Fedeanderzen, Neovo1999, Kachuu, Icytroll, Beduna, Ninjastick, Emmich, Mightypete, Ch0x, Sjantenkrill, Pars, CasperSK, JanGaard, MikkelFB123 og Beduna og vi er nu gået igang med et nyt projekt, som er opførelsen af Sky City fra Sky City fra Senex.

Jeg kan rigtigt godt lide at man på serveren næsten altid kan kontakte en moderator eller andre spillere, for at få hjælp.
F.eks. til at forstå reglerne, hvis man er i tvivl, jeg har nemlig været en del i tvivl om reglerne.
Eller til at få undersøgt en sag hvis nogen har griefet eller på anden måde brudt reglerne.

Jeg synes jeg har helt styr på reglerne, da jeg selv har overtrådt dem flere gange.
Hvis man skal bruge en god cykel tyv giver det da mening og finde en der har stjålet en del cykler..
Jeg øver mig på at hjælpe andre spillere, hvis de spørger efter råd i chatten.
Desuden skriver jeg pænt hurtigt på computer, har skrevet den her sætning uden at kigge ned.
Jeg er god til at udtrykke mig på dansk med glemmer tit nutids r, når jeg svarer andre spillere.

Som tidligere kriminel ved jeg at det nogen gange kan være lidt svært at vente på at få hjælp, når der ikke er nogen moderator online.
Så jeg vil gerne betale tilbage og gøre mig umage at være aktiv og hjælpe folk, hvis jeg skulle blive temp-moderator.
Jeg kan godt forstå det er en vigtig del af det ansvar man får.

Hvis jeg bliver valgt som temp-moderator, forstår jeg at det kun er 1 måned, og derefter er der andre der må komme til.
Men jeg håber at jeg gør det så godt, som mit store idol elitemod Fedeanderzen, at jeg kommer til overvejelse når der skal udvælges nye faste moderatorer.

Venlig hilsen jeres Kofodz
Hej Kofodz.

Kender du det, når man i sin febrilske søgen efter noget TV der bare er en anelse underholdende, forvilder sig ind på TV2 og kommer ind midt i et X-Factor afsnit.
Et af de afsnit, hvor en stakkel er til audition, og vedkommende er fuldstændigt overbevist om at han er en gudsbenådet sanger og entertainer. At alle hans drømme nu skal opfyldes, fordi det da kun kan være en selvfølgelighed at han synger bukserne af dommerne og vinder hele lortet!
Men virkeligheden er en anden, og omverdenen kigger på, i forbavselse over at vedkommende overhovedet stiller op?
Staklen er blevet tudet ørerne fulde af lovprisninger fra Mor-Curling Conny, og det da kun kan gå godt for "min lille skat", mener den misinformerede mutter.
Selvfølgelig falder han med et brag, og bliver kasseret af måbende dommere, som samtidig har svært ved at holde grinet tilbage.

Med andre ord:
Verden er fuld af muligheder, bare ikke lige i dette tilfælde xD

Hyg dig på serveren, og tak for ansøgningen ;)
Kofodz

Re: Ansøgning om Temp Mod

Post by Kofodz »

Så det et ja?
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
Post Reply