Ansøning DippiLarsen

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
DippiLarsen
Posts: 4
Joined: 16 Apr 2011, 09:44

Ansøning

Post by DippiLarsen »

Hej jeg hedder Andreas og er 12 år og kunne godt tænke mig at spille på den her sever jeg har været inde og kigge lidt og jeg syndes at det ser godt ud jeg har snart spillet singelplayer i et år så jeg kan nogle ting jeg vil også godt prøve at få nogen nye udfordringer jeg har også læse reglerne og jeg har ikke noget imod dem jeg håber jeg kan komme til at spille på den her sever hilsen DippiLarsen
User avatar
Andreas422
Posts: 1
Joined: 31 Jan 2011, 16:39

Re: Ansøning

Post by Andreas422 »

Hej jeg hedder Andreas og er 12 år og kunne godt tænke mig at spille på den her sever jeg har været inde og kigge lidt og jeg syndes at det ser godt ud jeg har også 3 venner der spiller på den her sever jeg har også snart spillet singelplayer i et år så jeg kan nogle ting jeg vil også godt prøve at få nogen nye udfordringer jeg har også læse reglerne og jeg har ikke noget imod dem jeg kan også godt lide at spille assassins creed og andre ridder spil jeg håber jeg kan komme til at spille på den her sever hilsen DippiLarsen
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøning

Post by miscje »

Hej Andreas442/DippiLarsen. Vi er glade for, at du kunne tænke dig at spille på vores server. Men hvorfor har du oprettet to brugere herinde og skrevet to (næsten) ens, men alligevel forskellige ansøgninger?
På nuværende tidspunkt kan jeg ikke godkende nogen af dem. Prøv evt. at se på andre ansøgninger og vores ansøgningsskabelon.
You stay classy
User avatar
DippiLarsen
Posts: 4
Joined: 16 Apr 2011, 09:44

Ansøning

Post by DippiLarsen »

Navn: Andreas

Minecraft Navn: DippiLarsen

Alder: 12

Sted: Østjylland

Interesser: Computer, Minecraft, Assassins Creed

Minecraft erafaring: Jeg har spillet singelplayer i et halvt år. Men jeg har ikke spillet på en server før.

Venner på servern: Jeg har nogle venner på servern men jeg kan ikke lige huske deres minecraft navn.

Hvorfor jeg vil joine severn: Jeg har været inde og kigge nogen gange og jeg syndes det er et fedt sted at bygge med sine venner og med de regler skal det jo nok blive godt jeg har også gået rundt og kigget på de andres projekter og de ser store og seje ud så det bliver en udfordring at bygge sådan noget.

Reglerne: Ja jeg har læst reglerne og jeg vil følge dem.
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøning

Post by miscje »

Jeg afviser ansøgningen. Blandt andet pga. at der ikke blev svaret på mit simple spørgsmål i den forrige ansøgning, samt din erfaring svinger utrolig meget i de to (eller tre) ansøgninger.
Men det er bare min mening. Hvis nogle andre admins overruler mig, er du selvfølgelig godkendt.
You stay classy
User avatar
DippiLarsen
Posts: 4
Joined: 16 Apr 2011, 09:44

Ansøning DippiLarsen

Post by DippiLarsen »

Navn: Andreas

Minecraft Navn: DippiLarsen

Alder: 12

Sted: Jylland Thorsø

Inetresser: Assassins Creed, Garrys Mod og Counter Strike Source

Minecraft erfaring: Jeg har bygget ret mange ting og kan nogle tricks og jeg vil gerne hjælpe andre med at bygge ting

Hvorfor jeg vil joine servern: Jeg har været inde og kigge på servern og syndes den ser god ud til at bygge i jeg har spillet singleplayer i et halvt år og kunne godt tænke mig at spille multiplayer jeg kunne også godt tænke mig at bygge ved siden af nogen istedet for at bygge helt alene jeg vil også prøve at gå rundt og kigge på andres projekter og få nogle gode ideer det bliver også en udfordring for mig for mine bygninger er ikke så store så det vil jeg til at prøve i den her server ellers så ligner det bare et godt sted hvor man kan få gode venner og bygge store ting og jeg vil også lige svare på dit spørgsmål hvorfor jeg havde to accounts det er fordi det andet (Andreas422) ikke kan logge ind og jeg ved ikke hvorfor.

Venner på servern: DHviid

Regler: Ja jeg har læst reglerne og forstår dem.

Hilsen: DippiLarsen
User avatar
miscje
Posts: 630
Joined: 07 Nov 2010, 12:57
Location: Odense

Re: Ansøning DippiLarsen

Post by miscje »

Hej igen. Jeg godkender den endelig. Primært pga. dit gå-på-mod.
You stay classy
User avatar
DippiLarsen
Posts: 4
Joined: 16 Apr 2011, 09:44

Re: Ansøning DippiLarsen

Post by DippiLarsen »

Tusinde tak for det :D
User avatar
Rekalty
Posts: 512
Joined: 21 Jan 2011, 20:42

Re: Ansøning DippiLarsen

Post by Rekalty »

Flyttet til rejected grundet den lange tid der er gået siden den blev skrevet og godkendt, uden at du har været inde på serveren og blive tested og promoted. Hvis du skulle komme ind på serveren, så nævn dette for den admin/mod du får fat på, så kigger vi på det.
Post Reply