Hej, mit navn er Cacs. Jeg har fået ban for X-ray, fordi jeg strip-minede, hvilket ifølge FedeAnderzen er en typisk X-ray-mine. Han ville dog ikke vise, hvad der er en "typisk X-ray-mine". Derfor vil jeg meget gerne anmode om unban, hvis der ikke kan fremvises et ordentligt bevis, da jeg ikke brugte X-ray, men blot strip-minede.
Tak.
Ban uden grund
- FedeAnderzen
- Moderator
Re: Ban uden grund
Tak for dit indlæg.Casc wrote: ↑20 Apr 2025, 14:42 Hej, mit navn er Cacs. Jeg har fået ban for X-ray, fordi jeg strip-minede, hvilket ifølge FedeAnderzen er en typisk X-ray-mine. Han ville dog ikke vise, hvad der er en "typisk X-ray-mine". Derfor vil jeg meget gerne anmode om unban, hvis der ikke kan fremvises et ordentligt bevis, da jeg ikke brugte X-ray, men blot strip-minede.
Tak.
Vi har møde i aften og tager en snak om det der i teamet, derefter får du svar her.
- FedeAnderzen
- Moderator
Re: Ban uden grund
Hej Cacs
Vi har kigget din gang igennem grundigt og er kommet frem til at vi ikke med sikkerhed kan sige der er brugt snyd.
Enhver tvivl skal naturligvis komme den anklagede til gode og vi omstøder derfor dit ban.
Undskyld ulejligheden, vi glæder os til at se dig tilbage på Crafters.
Vi har kigget din gang igennem grundigt og er kommet frem til at vi ikke med sikkerhed kan sige der er brugt snyd.
Enhver tvivl skal naturligvis komme den anklagede til gode og vi omstøder derfor dit ban.
Undskyld ulejligheden, vi glæder os til at se dig tilbage på Crafters.