Ansøgning til Crafters.dk

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
bekdas

Ansøgning til Crafters.dk

Post by bekdas »

Hej jeg hedder Adem Bekdas, og jeg er bleven 14 år i dag/ Den 8. maj og har haft en god fødselsdag. Inde på Minecraft hedder jeg: Bekdas. :)
Som sagt jeg er bleven 14 år i dag. jeg er tyrker, men jeg blev født i Danmark i Silkeborg sygehus, men ellers bor jeg sammen med hele Familien i en lille by. i min fritid laver jeg Parkour, som er en fed sport. Man kommer altid til skade i det. så spiller jeg lidt Call Of Duty 4 :) jeg deler også reklamer ud om fredagen, og det er meget sjov syntes jeg da. jeg har spillet Minecraft singel Player i ca. 1 måned, og har bygget mange store ting i det, så ja jeg ved en del om spillet. jeg har 1 ven fra min Klasse som spiller det som hedder Casper og så mange tal bagefter hans navn. det er ham der har fortalt om spillet i lang tid så ville jeg også have det, så vi kunne spille og bygge sammen. jeg vil gerne join serveren, fordi det nok er den eneste og fedeste server jeg kender og det er meget fed, og der er mange flinke personer i spillet og flinke Admin's. Jeg har læst reglerne flere gange, og jeg kan godt lide dem. og jeg kan godt forstå det med TNT. det vil være surt for andre hvis man brugte TNT og spang deres hus i luften.

Godaften og håber jeg kan blive en del af familien :D
Rekalty

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by Rekalty »

Godaften ;) det ville være meget nemmere at læse igennem, hvis du kiggede på det eksempel på ansøgning vi har liggende herinde, og brugte det til at skrive din :)
bekdas

Post by bekdas »

Skal jeg lave en ny eller er jeg godkendt :?:
Rekalty

Post by Rekalty »

Jeg ser helst at du bruger det eksempel der er på forum og følger det :)
bekdas

Post by bekdas »

det skal jeg nok ;) Godaften
bekdas

Re: Ansøgning til Crafters.dk NY

Post by bekdas »

Mit Navn: Jeg hedder Adem bekdas :)

Minecraft navn: Det er: Bekdas ;)

alder: Jeg er 14 år, og blev det i dag

beliggenhed: Jeg er tyrker som blev født og opvokset i Danmark

interesser: Jeg laver parkour i min fritid, som er en mega fed sport 8-) jeg deler også reklamer ud om fredagen-lørdagen. jeg har også fået Call Of Duty i fødselsdags gave og det spiller jeg også.

Minecraft viden: Jeg har spilt det i ca. 1 måned så derfor ved jeg ret meget om det

Venner: Jeg har en ven som jeg kender på crafters.dk som hedder Casper og så mange tal bagefter

Hvorfor vil du slutte dig serveren: Jordi crafters.dk er en dansk og fed server, og der er mange flinke personer og admins.

Har du læst reglerne? Ja det har jeg flere gange

Har du forstået dem? Ja det har jeg og jeg kan godt lide dem

det er så min anden ansøgning :D
Rekalty

Post by Rekalty »

Se den kan jeg godt acceptere ;) hop ind på serveren og fang en admin, og så tager vi den derfra.

Og et forsinket tillykke med dagen igår :)
bekdas

Post by bekdas »

Tak for det :D
Post Reply