PvP kommer sikkert snart http://notch.tumblr.com/
Det store spørgsmål er så, skal vi have PvP enabled? Pt. hælder jeg mest til nej, for jeg kan ikke rigtigt se formålet med at nakke hinanden, men det er måske bare mig. Evt. kunne vi have et par faste PvP dage...
Det mest optimale er vel, hvis det bliver muligt via et mod, at have en PvP area, hvor folk kan gå nuts!
Hvad siger i?
PVP on crafters.dk
- xcanner
PVP on crafters.dk
It's all about the community
- CptTomatoKing
Re: PVP on crafters.dk
Hvorfor nakke Xcanner hele tiden??
Han har lavet jo serveren (hvilket han skal have tak for) og han har da ikke gjort nogen noget (endnu)
Et område hvor man kan dræbe hinanden vel efter min mening være fedt
og hvis man så også laver en form for bane eller arena i det område
det vel være cool!
Han har lavet jo serveren (hvilket han skal have tak for) og han har da ikke gjort nogen noget (endnu)
Et område hvor man kan dræbe hinanden vel efter min mening være fedt
og hvis man så også laver en form for bane eller arena i det område
det vel være cool!
⚒ To mine, or not to mine...
- xcanner
Fordi han er afk og let at nakke007mads1 wrote:Hvorfor nakke Xcanner hele tiden??
It's all about the community
- kirkhammer
er helt klart med på ideen hvis det kun er i en arena jeg gider ikke rigtigt blive nakket mens jeg bygger og er i kreative mode ville bare blive rigtigt træt af det til sidst men man kunne jo også lave det til en slags turnering med score board og "hall of fame" med en regerende champion.. kunne være ret fedt..
The kirkhammer has spoken.
- azklec
Jeg ved ikke rigtigt, synes det kunne være fedt nok på en side hvis det bare var i et område.
På den anden side synes jeg egentlig ikke vi har behov for at kunne nakke hinanden, da det måske "ødelægger" stemningen eller hvad man skal kalde det.
På den anden side synes jeg egentlig ikke vi har behov for at kunne nakke hinanden, da det måske "ødelægger" stemningen eller hvad man skal kalde det.
- Pars
Kunne da være sjovt med et område til PvP. Gulerod har allerede bygget Coloseum
- jaconok
det ville være nice hvis php var til men at man ikke kunne skade hinanden. (dø af at falde i lava men ikke af at du slår mig)
PS. det ville betyde at man kunne lave fælder, men så kan man jo bare lære at det er på eget ansvar at gå ind i andre folks huse
PS. det ville betyde at man kunne lave fælder, men så kan man jo bare lære at det er på eget ansvar at gå ind i andre folks huse
WARNING CREEPERS!
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
Look out, it's the: Original Tronic texturepack, not by me: http://evilmousestudios.com/tronic/
- Jangaard
007mads1 wrote:Hvorfor nakke Xcanner hele tiden??
Viva La Revolutione!
- spy
ville nok være bedst med et område hvor folk kunne gå til, og lave pvp.
ville nok give en del problemer hvis der lukkes op for det overdethele.
/SPy
ville nok give en del problemer hvis der lukkes op for det overdethele.
/SPy
- stjerneidioten
Det ville øge realismen at havde det på hele tiden, men til gengæld har man jo heller ikke brug for realismen medmindre man har en realistisk rpg server ;D