Nu da jeg er blevet Moderator på serveren, forventer jeg ikke at have tiden til at tage mig af alle opgaverne i Tower Town, så jeg vil afgive området til de beboere der er, når vi finder ud af hvem der har lyst til dette.
TheLynge, TheTurtleGuy og Andreas1xd har snakket med mig om at de 3 kunne dele ansvaret for området og fordele opgaverne der mellem hinanden, så med mindre andre har en bedre ide, må det være planen under alle omstændigheder synes jeg kun det er nuværende indbyggere der kan overtage ansvaret af området.
Ændring af "ledelsen" i Tower Town
- Jangaard
Re: Ændring af "ledelsen" i Tower Town
Hørt!
Men kan vi ikke udnævne Bob som "Supreme Overlord"? Så bliver han så glad.
Hilsen "Biskop Jan"
EDIT: Hov glemte noget!
Hil Bob!
Men kan vi ikke udnævne Bob som "Supreme Overlord"? Så bliver han så glad.
Hilsen "Biskop Jan"
EDIT: Hov glemte noget!
Hil Bob!
- bobiboblolo
- TheLynge
Ej seriøst hvis i vil have bob som leder så giv en grund som ikke hedder at han bliver glad -.-
- Jangaard
Det er bare for sjov. Skal nok prøve at modere min entusiasme i fremtiden, da jeg kan fornemme at den ikke er ønsket.
- bobiboblolo
Jeg hedder Bobiboblolo.
Så er sagen uddebateret.
Ps. Jeg vandt
Så er sagen uddebateret.
Ps. Jeg vandt
- theturtleguy
Bobilboblolo kan du ikke prøve at tage dette seriøst det er ret irriternde at høre på alt detder?
- Rekalty
Jamen så er det vedtaget de tre toss... indbyggere, TheTurtleGuy, Andreas1xd og TheLynge deles om kontrollen over byen og området den er bygget på jeg trækker mig tilbage til min crib i byen, og Adminer til mine dages ende (eller til jeg bygger en nu by!)