Ansøning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Bishopdude

Ansøning

Post by Bishopdude »

Navn/alder:
Emil, 16 år

Minecraft username:
Bishopdude

Sted:
Jylland, Silkeborg

Jeg har spillet minecraft siden Feburar 2011, da min gode ven RazzerDenKage gav mig det i fødselsdags gave. Siden, ligesom det sker for så mange andre, er det gået hen at blive et dagligt tidsfordriv (Når jeg ikke slås med de mange lektier og prøveforberedser).
Jeg fokuserer mest på at bygge huse, og her snakker vi ordenlige huse. Ikke huse der er kun to blocks høj så man ikke engang kan hoppe indendørs, eller huse hvor halvdelen er dirt og anden halvdel er cobblestone.
Oven i det, er jeg ikke fan af servers med Give/Admin abuse, så det tiltaler mig meget at ikke engang admins kan spawne ting og sager. I minecraft, skal man sgu klare sig selv. Server reglerne, er selvfølgelig læst og forstået.

Lidt random om mig selv:
Når sony kan finde ud af holde Playstation network kørende, spiller jeg også en del Black Ops (Før det var det selvfølgelig Mordern Warfare 2) på Playstation 3, sammen med en forholdsvis stor gruppe online venner. Oh, og anden ting: Jeg er stor metal fan, så det med de satanistiske symboler kan godt blive et lille problem :P
CptTomatoKing

Re: Ansøning

Post by CptTomatoKing »

Det er en fin ansøgning :) Jeg acceptere

og jeg er enig i det med "satanistiske symboler" men det er ikke alle der er det og vi har haft en debat om det - så jeg tror du skal holde dig fra at lave sådan noget på serveren ;)
To mine, or not to mine...
Post Reply